Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Skjøtene blir sparklet grovt med glasfiber sparkel ja, leppene fylte jeg inni, med fugeskum, så de ikke blir så "myke" Så da holder dette lengre. Blir mer som en kompakt masse. Xenon lyset var plug and play veldigt lett. Men fungerer jo bare på den ene siden nå, pga dårlig kontakt til xenon pæra, skal se om jeg får tilsent et nytt kitt, skal jo holde lengre en en uke, det blir litt for lite synes jeg. Takk bilen er vel ikke så fin nå, men den har jo potensiale.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fa8f484259c0fa66f7ef0ea7461704a3.jpg

 

Frontfangern begynner og få form, Bare slipe ned litt og så et tjukt lag med Spray putty, Brukte plastic primern som første base grunning. Fylte hulrommene med Fuge skum. Var og handlet fugeskum til bakfanger i dag. Så skal få det ferdigt til neste uke kansje. Ikke hasta la vista

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdatert her på en stund nå. Xenon lysa er fiksa og lyser bedre en før også:) Sommer hjula ble montert i dag, og fått kjøpt nye stoff matter til omegan og litt annet stasj. Men trenger en dele bil med rustfrie dører og et bra panser. så dette får bare vente,. lakkerer opp fangerne og skjørta med lotus omega lakk farge jeg har 4 liter av her hjemme og kliner det på hehe :) fikk Koni i dag og fjører :)!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da fått gule Koni bak og foran ( og ja fikk innsats foran, fikk ikke tak i hele fjærbeinet men har sett det på flere omega b!!hmmmm). og 40-40 fjærer . Fikk en vask etter en laaang tur med omegan Og har fått på sommer hjula, ikke noe spesielle, men synes de passet godt på bilen, 17tum, 8,5 breie, 235/45 bak og foran.Godbilen min hehe

 

Bilder, montering blir til helga.

 

b67200dafde78aaf7d291e1b7296dbe6.jpg

9ee1d181419854b751b24a37fab3fcde.jpg

b90cb49cd71bc77212a5a319235b46e9.jpg

b8ae4a0ac191d37f2c078b38334272b7.jpg

91532eee440bee65bc0287a69bf13ccf.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si meg enig i at de passa godt på bilen, dog litt for langt inn i hjulbuen bak for min smak.

Må vell sitte rimelig godt med såpass dim også da?

 

Men den grunninga de og lakkeringa, hvor happy er den for vann da? Tenker den er vell ikke vanntett og da kan du jo får problemer siden?

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si meg enig i at de passa godt på bilen, dog litt for langt inn i hjulbuen bak for min smak.

Må vell sitte rimelig godt med såpass dim også da?

 

Men den grunninga de og lakkeringa, hvor happy er den for vann da? Tenker den er vell ikke vanntett og da kan du jo får problemer siden?

 

 

Ja de går litt for langt inn under hjulbuen bak. men det får bare være slik, lagt et lag med klarlakk over grunningen så det går bra. men gjorde ikke det på dørene fordi, de skal kastes , så hjulbuen og panseret fikk bare den behandlingen.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår