Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hvorfor fikk han kritikk???? er ikke mye seriøst og gi kritikk til noen som har det gøy på en bane!!!

 

:drive2

 

Fordi det var under familiekjøringa vistnok. Men nok om denne saken.

Er det no fremskritt med bilen da?

"Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.."

.: Opel Omega 2.0 16V

.: Opel Omega MV6 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor fikk han kritikk???? er ikke mye seriøst og gi kritikk til noen som har det gøy på en bane!!!

 

:drive2

Er vel nettop seriøst det er att vi i OMC gir kritikk til nettop sånn som Sæther dreiv.

Kjører på familikjøringa da han ikke har med seg hjelm.

Å en av grunna til att det ikke er påbud om hjelm på familie kjøring er pga av att det ikke skal sladdes eller herjes.

Å når da Sæther sladder og herjer på får han kritikk.

I tilleg sitter han skryter av å være små full fortsatt..

 

Da er det nok å gi han kritikk for spør du meg.

Sånn vil ikke vi i OMC ha det.

Da valgte han vel å ikke være på forumet vårt mer.

End of story

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nettop seriøst det er att vi i OMC gir kritikk til nettop sånn som Sæther dreiv.

Kjører på familikjøringa da han ikke har med seg hjelm.

Å en av grunna til att det ikke er påbud om hjelm på familie kjøring er pga av att det ikke skal sladdes eller herjes.

Å når da Sæther sladder og herjer på får han kritikk.

I tilleg sitter han skryter av å være små full fortsatt..

 

Da er det nok å gi han kritikk for spør du meg.

Sånn vil ikke vi i OMC ha det.

Da valgte han vel å ikke være på forumet vårt mer.

End of story

 

:repost: hvor mange ganger skal jeg få høre den jævla regla håvard?

 

Nok med dette OT , jeg driiiiiiiiiiiiiiter så langt i alt dette pisset og vil ikke ha det i tråden min her heller, eller må jeg be om få slettet den denne og?

 

 

Det jeg ble irritert over er at jeg ble bannet for alle OMC kjøringer resten av livet! Da ble jeg små sur, Opel er det jeg brenner for og bygger !så skal liksom hele OMC klikke pga denne lille bagatelen! uuff

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hvor fin hun har blitt

 

2f69bdbb7332a7215b097f773f3633b4.jpg

 

 

Dette kan vi ikke ha no av :P

 

8e05bf17811832f182c087e99a984017.jpg

 

174cbb245e6c9290d9169041c6132cdb.jpg

 

a1058cad9510acb7bbeaa4b7bef95978.jpg

 

Rusta på dørene blir slipt ned til bart metal, syregrunnet med wurt sin rustgrunning, så galvansiert og deretter primer, så dette burde holde noen år!

 

buen hadde jeg gjennom rusting til innskjermen, åpnet buen slipte rusta, samme prosydyre, tettet med epoxy lim som skulle bli til "metal", luktet hvertfall dritt :)

 

har limt på steinmetz skjørta i dag og fått kastet på tjukt lag med filler fra sprøyta på bakfangern i dag , og slip den. Har også fått limt på Irmscher bakspoilern for de med gode øyne som så det, og får takke for god hjelp i dag holt, ligger godt foran tid skjemma jeg har satt opp nå :) Bruker senatoren som bruksbil nå hehe :)

 

 

 

B2 lister :)

 

dfc3d64358033e6f3514aa3f66299814.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår