Gå til innhold

theStig

Bruker
  • Innholdsteller

    218
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om theStig

  • Bursdag 10/25/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 Avant Quattro
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Motor (eks 1.6)
    1.8T
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    MTM

Contact Methods

  • Bosted
    ?

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

theStig's Achievements

  1. Jeg har TomTom GO6000 og Discover Pro, Det jeg savner i Golfen er fartskameraer, ellers synes jeg den ikke er så ille. Så vidt meg bekjent så er det oppdatering i november, og den kan man jo gjøre selv gratis.
  2. Selger helt ny ATP/Garret GTRS turbo, se finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=61060603
  3. Regner med du har bytta vannpumpa?
  4. Gallardon står ofte ved den felgsjappa ved brannstasjonen i Askim.
  5. Trodde de ikke hadde på sånne ting som takboks pga. sikkerheten? Da har de vel i teorien ikke lov til å kjøre over 140km/h?
  6. Skal være "bagasjeplass" på denne forran, hvor batteriet er =) Men fet bil! Tviler på at den ruster med det første da karosseriet er støpt i aluminium...
  7. 1) Kan være vannpumpe, siden den koker også på tomgang. 2) Eneste måten jeg har luftet min 1.8T på er å la bilen gå på tomgang med lokket til eksp. tanken av og følge med et kvarter - 30min og etterfylle underveis. Og så bare titte etter at jeg har kjørt noen runder med den med lokket på. Funker fint for meg ihvertfall...
  8. Tusen takk! Dynamoen er bytta, men for et /&¤(&% knot i forhold til en 2 liters omega b! Servoen er ikke bytta ennå, er det noe "spesialverktøy" for røra?
  9. theStig

    A4 eller A6

    Ville vel holdt meg unna 2.5TDI fra før 03? Disse slet vel med dårlig metall i kamakslene?
  10. Hei! Jeg sitter med den finurlige oppgaven å måtte bytte både servo og dynamo på denne bilen, hvordan gå frem slik at vi ikke ender med å kappe bilen i to? Den nedre bolten som holder dynamo er "for lang" i at den butter i karosseriet når den taes ut, er det bare å ta i på dynamo, sitter den løst? Og gjerne også en enkel fremgangsmåte hvordan å bytte servo på denne modellen. Takk =)
  11. Vel, piggdekka har en hardere gummiblanding som regel som gjør dem bedre egnet på slikt føre. Uttalte meg kanskje litt krasst. Poenget var ikke å si at Nokian er dårlig, absolutt ikke. Bare at enkelte dekkmerker får poeng kanskje litt lettere enn andre... Mener jeg også fant en nettbutikk som førte Xi2 faktisk... Her Selv gikk jeg for Yokohama IG20 i år, blir første året på vintern med Yoko, så får se hvordan det går...
  12. De som tester dekka er kjøpt og betalt, enkelt og greit. Det er utrolig vanskelig å få taki michelin i Norge og hva går man for da? Nr. 2, som er Nokian. Og hvem sitter på import av Nokian til Norge? Er det samme person som også sitter i styret til NAF?...
  13. Jeg kjører på Castrol Edge 0w-40, går så det griner uten tikking. Min er også ikke helt standard.
  14. Sliter litt med den Testarossaen der... Ser ikke helt riktig ut bare...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår