Gå til innhold

Har kjøpt meg en Opel Kadett 1974 mod 1.2

Ranger emnet


Kaduttkarn

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Avstivinga ødelegger du uansett str på hullet.. Mister jo mer og mer avstiving jo større hullet er.. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller bygd opp to kasser bak til 6*9.

 

 

Jepp.. Eller fått tak i noen retro-høytalerkasser, og satt nyere høytalere i de

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller du kan skjære ut en hattehylle som passer til baki der og bygger den litt opp sånn magnetene ikke tar så jevli nedi metallet og heller skrur noen greie nokk skruer ned i metallet sånn du ikke får hattehylla i bakhuet om du sku kjøre i ett tre eller bråbremse hehe...så slepper du å kappe:) vist det ikke er jevli stor magnet på 6x9ene du tenkte å kjøpe da:P foreksempel da..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg bildet av 6x9ene nå og såg ut som magnetene ikke var så store alike vell (på høyden)...jaja

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) må få tak i noen små vinkler da (som man får kjøpt rundt om) og kansje få skrudd kassene fast i karosseriet sånn dem står trygt:P hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vist du ville hatt mål til å lage en hattehylle så kan jeg ta mål av min..så kunne du fks hatt 2 6x9 og kan fks ha flere små elementer og seriekoble dem ellernoe, men du gjør som du vil hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vist du fks får dem så kan du trekke hattehylla i skinn eller filt og fks..som jeg gjorde da...bygde opp hattehylla med noen lister som var 6cm bak ellernoe og 4 fremme ellernoe..kansje du kan ha det samme eller bygge den opp littegrann til..hmm men kan ta mår av den i morgen ellernoe,..

 

jeg tok vertall taktrekket fra delebilen min og heiv i den andre,,brukte kontaktlim for å henge det opp der rundt om.. det du mangler eller er rivd opp han du sikkert skjære over en strek med skarp kvid og rive av det som er stygt og kansje du evt finner noe som ligner eller noe annent som du kan lime på og skjære til etterpå... kansje du kunne tatt ett bilde av det sånn jeg kunne nett se? skal vell ikke være noe problem å fikse det.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg finner et kamera imorgen å få tatt noen bilder osv :) se om jeg får fixa det lett ;D

 

okå:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått tak i målene til hatthylla eller einart ? :)

 

skal ut i garasjen nå og kan skjekke i dag.. men om du har den orginale "hattehylla" av papp kunne du kansje brukt den og som å lage mål med... min hattehylle som jeg lagde satt jeg i før jeg satte i bakruta..så den får jeg kunn en vei inn og ut så kansje du må lage den litt mindre..men jeg har bygd minn opp en del så sikkert derfor...men skal se om jeg får tatt noen mål vertall:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår