Gå til innhold

Har kjøpt meg en Opel Kadett 1974 mod 1.2

Ranger emnet


Kaduttkarn

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, off topic, men s***n!

Kadett C coupe :D

 

ojojoj:D den var feit hehe,gikk godt unna det der:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry har helt glemt det..men trur det blir litt vanskli med å måle pga hattehyllekanten bak der med vinduet går jo i bue sant...men har du den orginale? eller evt ta en pappplate og skvis inni og så skjærer du inn litt etter litt...men skal heller få tatt lengda av hattehylla...osv..har helt glemt det.hehe.... hattehylla mi er vell 19mm trur eg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen nye bilder på tråden min nå straks..så ser du kansje litt av den hvordan den ser ut med speakersene i..

 

kompisn min eugodkjenner biler...din hadde nok godt gjennom der:P vet ikke helt hva prisen ligger på enkli...300kr kansje? hmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry har helt glemt det..men trur det blir litt vanskli med å måle pga hattehyllekanten bak der med vinduet går jo i bue sant...men har du den orginale? eller evt ta en pappplate og skvis inni og så skjærer du inn litt etter litt...men skal heller få tatt lengda av hattehylla...osv..har helt glemt det.hehe.... hattehylla mi er vell 19mm trur eg

 

ja om du kunne fått mest mulig av målene så hadde jo det vært flott :)

 

skal se om jeg finner noe papp å se om jeg får mekka det men hakke noe treplate enda :S :P

http://www.Omc.no

 

Opel Kadett C 1974 1.2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..må nesten tegne en tegning og hvordan hattehylla mi er forma og med litt mål på og..så jeg kan legge den inn her ellernoe... treplater er jo lett å få tak i hehe.. vist du ikke får tak i MDF plater så kan du jo bruke sponplate eller kryssfineer plate..bare att det er lettere da.. skal ut å skifte foringer under bilen i dag så skal jeg prøve å huske å ta noen mål hehe,,

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har da fått bilder av bilen med Felgene på ;p

hakke gjort noe annet med bilen til nå :S venter enda på penger til anlegg :p

 

Bilde av Felgene jeg ville ha på, Ble for breie framme :S tok borti demperen (eller stanga som går opp mot panseret) :p

 

07042008078.jpg

 

Bilder av felgene det mest sannsynlig blir :)

 

07042008079.jpg

 

07042008080.jpg

http://www.Omc.no

 

Opel Kadett C 1974 1.2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår