jecpah Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja, hvordan få grom lyd i bilen? Fra hjemme mekk til dyre deler. Helst ting som ikke koster alt for mye og man kan få en grom lyd i bilen for en billig penge ( eventuelt, skru selv, mekke gratis ) eller enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Det er kanskje et år siden jeg skrev her sist. Men nå klarte jeg ikke å dy meg.. Grom lyd får man av motor med litt HK, dvs ikke 75 sliten gamp. Men hvis du tenker på harry bromme lyd, for å dra de lokale babesa. Så har du et par tips her: Effektanlegg, det får du billig på Thorsov etc. Da annbefaler jeg japselook potten, med 8" utløp, da er du garantert oppmerksomhet på den lokale rånestripa. Billig utgaven er å drille hull i potta, eller bare fjerne hele eksosanlegget, da får du grom lyd. Et annet råd er å kjøpe konfilter, det gir deg ca 20 hk mer og en sinnsyk gromlyd. Sånn bååååååp lyd som det er på trimma scootere vettu. Råååå lyd. Dessuten er det ganske rimlig, får det for rundt 400 kr++ Siste er Pop off eller blow off ventil som det egentlig heter, men siden jeg mistenker at du mangler turbo. Skal du vite at man får kjøpt en sånn elektrisk "popoff" som lager RÅÅÅÅÅÅ lyd, enkel å installere er den også. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Kjøp deg ny bil:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Er det noe rart i det er krig her i verden?:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Skaffe et par digre høyttalere og en CD med innspilte Ferrari-lyder (denslags finnes). Eller legge inn denne lydfila på mp3-spilleren (1,5-liters V16-motor med kompressor fra 1953, 600 hester): http://www.billzilla.org/BRM-loudpass.mp3 Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Åpen luftfilter og rakrør. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Finn fram vinkelsliperen å skjær av eksosannlegget rett etter eksosmanifoilen..... Fra spøk til vannpistol... Skaff deg en effektbakpotte og et k&n filter, det gjør underverker med lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Det er kanskje et år siden jeg skrev her sist. Men nå klarte jeg ikke å dy meg.. Grom lyd får man av motor med litt HK, dvs ikke 75 sliten gamp. Men hvis du tenker på harry bromme lyd, for å dra de lokale babesa. Så har du et par tips her: Effektanlegg, det får du billig på Thorsov etc. Da annbefaler jeg japselook potten, med 8" utløp, da er du garantert oppmerksomhet på den lokale rånestripa. Billig utgaven er å drille hull i potta, eller bare fjerne hele eksosanlegget, da får du grom lyd. Et annet råd er å kjøpe konfilter, det gir deg ca 20 hk mer og en sinnsyk gromlyd. Sånn bååååååp lyd som det er på trimma scootere vettu. Råååå lyd. Dessuten er det ganske rimlig, får det for rundt 400 kr++ Siste er Pop off eller blow off ventil som det egentlig heter, men siden jeg mistenker at du mangler turbo. Skal du vite at man får kjøpt en sånn elektrisk "popoff" som lager RÅÅÅÅÅÅ lyd, enkel å installere er den også. med tanke på signaturen din, så er det tydelig at du har erfaringer..ikke leik deg så breial nå. 3"strakrør uten lyddempere fra torshov, luftfilter og trimkam gjør at det brummer litt mer..kam gjør at du får en "hardere" gange. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja, hvordan få grom lyd i bilen? Fra hjemme mekk til dyre deler. Helst ting som ikke koster alt for mye og man kan få en grom lyd i bilen for en billig penge ( eventuelt, skru selv, mekke gratis ) eller enkelt. ¨ :jackinbox: Må ha skikkelig redskap for å få skikkelig golyd... Får ikke tung V8 lid av en liten symaskin... Får ikke Pooff lyd av å lade 0,1 bar...:boxing Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Rally Alto med låång cykelslang - GARAGET - www.garaget.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Et annet råd er å kjøpe konfilter, det gir deg ca 20 hk mer og en sinnsyk gromlyd. Sånn bååååååp lyd som det er på trimma scootere vettu. Råååå lyd. Dessuten er det ganske rimlig, får det for rundt 400 kr++. 20hk? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ironi! Vær så snill og lær dere å forstå IRONI!! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ironi! Vær så snill og lær dere å forstå IRONI!! Jeg er vanligvis ganske flink til å ta ironi, men det innlegget virket réelt uvitende. Sorry. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg