Gå til innhold

De beste bilpleie produktene

Ranger emnet


NanoC

Anbefalte innlegg

pararellimport er mye jobb, pluss faktum at du kan sitte med Autoglim istedet for Autoglym ;)

 

Samtidig så er det et tøft marked ifra før med mange gode aktører men lykke til!

 

Beste merket er vrient å finne. Det er veldig smaksbasert og den som liker valg1 hater valg2 og den som liker valg2 hater valg1 (gjennomstnittet i alle fall)

 

Eget valg: Turtle Platinum serien.

Årsak: Ymse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mye jobb da jeg har erfaring fra annen bransje. Parallellimport er noe som noen får til, andre ikke.

 

Når det gjelder hvilke produkter man får, ref. Autoglim/Autoglym, så kommer jo det an på jobben man gjør i forkant og kontaktene man har.

 

Og til de som skal satse, så må dere være forberedt på mye arbeid uten betaling.

 

Og til de av dere som eventuelt er distributør i dag, så sier jeg ikke dette for å være negtiv på den jobben dere gjør eller de prisene dere leverer. Jeg er helt fersk innen dette med bilpleie, men jeg er generelt lite happy med monopoler, enerett osv. Fri konkurranse er absolutt det beste for alle. Da overlever de forhandlerne kundene er fornøyde med, dvs. de som leverer en best mulig kombinasjon av produkt og service.

 

Mvh

Tjokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 4 personer som skal starte opp en bilpleie kjede i Norge. Her vi skal selge de beste bilpleie produktene det er på markedet.

 

Så det er alltid gret med info og tilbakemeldinger på produkter.

 

Håper dere klarer å gjennomføre dette :) Har dere tenkt til å bare selge div.produkter eller skal dere utføre tjenester som f.eks vask, polish, wax osv også?

 

Er alltid positivt med pleietjenester hos noen som selger pleieprodukter. Da føler kunden at "disse gutta er til å stole på".

 

Igjen, lykke til. :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere klarer å gjennomføre dette :) Har dere tenkt til å bare selge div.produkter eller skal dere utføre tjenester som f.eks vask, polish, wax osv også?

 

Er alltid positivt med pleietjenester hos noen som selger pleieprodukter. Da føler kunden at "disse gutta er til å stole på".

 

Igjen, lykke til. :)

 

vi driver et bilpleie senter i dag. Men vi ser et absolutt potensial i dette med et utvidig produktsortiment. Det er også på tide at folk får tilgang til å kjøpe de beste produktene på markedet, uten å måtte kun å velge mellom autoglym og turtelwax, og ikke minst å slippe å handle bare gjennom web-shop. Vi vil at folk skal kunne få den informasjonen som er nødvendig om produktene, slik de er trygge på at de kjøper riktig produkt og at de fungerer. Så det er ikke bare produktene som er nøkkelen her, men også bygge opp under god service.

 

Er veldig spennende å jobbe med dette. Vi er i god gang med å få opp både web-shop og butikker. Kommer en butikk i Elverum og en i Kristiansand med det første iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

 

Opprinnelig skrevet av NanoCover

Vi er 4 personer som skal starte opp en bilpleie kjede i Norge. Her vi skal selge de beste bilpleie produktene det er på markedet.Så det er alltid gret med info og tilbakemeldinger på produkter.

 

Har dere forbindelse med NanoCover?

 

NanoCover har jo bilpleieprodukter,så det her kan jo være en smart markedsundersøkelse eller?

 

Bare lurer jeg,for vi selger TCnano produkter til forhandlere og til sluttforbruker Nano4you.no, Firma Alfa Trading > Startsiden Roger Meyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tilbudt å kjøpe meg et "områdeagentur" fra NanoCover for et par-tre år siden. Forseglingsproduktene deres er geniale, resten (når det kommer til bilpleie) er nok ikke helt i overklasse.. men hvis det er sant det de presenterer, er det nok mye bedre enn alt av teflonbehandling o.l.

 

(Jeg takket forøvrig nei til tilbudet deres. Geniale produkter, men en markedsstrategi som etter mitt syn overhodet ikke passer her til lands.)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kazzper!

 

Nanoteknologi er utrolig og vi vil nok se den på mange områder fremover.

 

Jeg har over 10 års erfaring innen bil og båtpleie og har brukt/testet mange produkter.

 

Jeg har også testet TCnano sine unike produkter for bil/båt i over 2 år og det var så overbevisende at jeg idag er salgsgrossist for TCnano Norge AS.

 

Nanocover har gode produkter, men som du sier enn annen markedsstrategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår