Gå til innhold

De beste bilpleie produktene

Ranger emnet


NanoC

Anbefalte innlegg

Til dere som vet hva dere prater om:

 

Hvilke merker på bilpleie produkter mener dere er best?

 

Bilshampo, vaskeutstyr, tørkeutstyr, clay, avfetting, lakkrens, polish, glaze, voks, lakkforsegling, felgrens, felgpolish, plastfornyer, krom, bilseter, mikrofiberkluter, pads osv...

 

Autoglym er bare å glemme....

 

På forhånd: Thanx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vet hva dere prater om:

 

Hvilke merker på bilpleie produkter mener dere er best?

 

Bilshampo, vaskeutstyr, tørkeutstyr, clay, avfetting, lakkrens, polish, glaze, voks, lakkforsegling, felgrens, felgpolish, plastfornyer, krom, bilseter, mikrofiberkluter, pads osv...

 

Autoglym er bare å glemme....

 

På forhånd: Thanx

 

Hvorfor er Autoglym bare å glemme? :) Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med interiør rensen til Autoglym, lett å jobbe med, og fjerna møkka. Ble frisk lukt i bilen også.

 

Ble også fornøyd med plastfornyeren til Autoglym, selv om den godt kunne vart litt lenger.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Autoglym bare å glemme? :) Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med interiør rensen til Autoglym, lett å jobbe med, og fjerna møkka. Ble frisk lukt i bilen også.

 

Ble også fornøyd med plastfornyeren til Autoglym, selv om den godt kunne vart litt lenger.

 

Enig med deg på interiør rensen.. Men ikke plastfornyeren;)

 

Ellers så bruker jeg DP, Optium, Duragloss, Pinnacle, Meguiars, Collinite, Amazing Roll Off.. Har også tro på Menzerna, men det har jeg ikke fått testa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg på interiør rensen.. Men ikke plastfornyeren;)

 

Prøvd noen andre plastfornyere du er fornøyd med? Fortell gjerne om dem siden trådstarter vil ha de beste produktene her ;)

 

Trøste grunnen til at jeg ble fornøyd med plastfornyeren er fordi jeg behandla en bil som ikke hadde blitt behandlet med plastfornyer på 10 år. Så det ble jo en ekstrem forvanlig. Bare synd behandlinga ikke varte lenger enn noen få vask :well:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best mht pris/bling er vel Duragloss sin bilpleie serie, vrien å slå vil jeg personlig mene, ellers er Chemical Guys også bra saker, samme gjelder Meguiars da de har et ENORMT utvalg av ting og tang. Samt mange mange andre produsenter..

 

Mellom klassen inneholder generelt bra saker, budsjett sakene er det mye skval, og mht det dyreste er det mye "merke" du også kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på dette nanocover? ser du selger bilpleie selv?

 

 

Vi er 4 personer som skal starte opp en bilpleie kjede i Norge. Her vi skal selge de beste bilpleie produktene det er på markedet.

 

Så det er alltid gret med info og tilbakemeldinger på produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan dere utelukke Chemical guys, optimum, meguiars og swissvax. Da det allerede er importører med enerett på disse.

 

Det at noen er importører eller har enerett på noen av merkene du nevner betyr jo ikke at andre ikke kan selge disse produktene i Norge. Spørsmålet er jo bare om de kan skaffe disse varene gjennom andre kanaler. Parallellimport for alle penga! Se bare på en bransje som bildekk for eksempel. Tror du enerett stoppet dekkbaronen Sharif?

 

Til dere som ønsker å starte, så er det bare å satse for harde livet. Det gir importørene med "enerett" konkurranse, og det er bare bra for oss forbrukere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår