sc0ot Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 rød/hvit! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Vet ikke tilfeldigvis om et sett breie 13-15" felger til en stakkar med Sierra vel..? :spider Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Har et sett Zender Turbo? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Fine felger det! Pris\størrelse..? Om du vil selge da ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Fine felger det! Pris\størrelse..? Om du vil selge da ;) Alt er til salgs for penger, 4 lapper og de er dine... ;) De er hele og fine, tror det ligger bilde av dem i tråden her.. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Kordan går det her? ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Kordan går det her? ;) Har masse deler på lur, men må bli ferdig med iallefall BMWen før jeg fortsetter. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvilken farge blir det på den søte Fiestan da? Da kan jeg utalle meg blinkers farge Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvilken farge blir det på den søte Fiestan da?Da kan jeg utalle meg blinkers farge Ja, det var det jeg ikke klarte helt å bestemme meg for... Og jeg har tenkt LITT. Hva passer best i kombinasjon med sorte eller kromfangere, baklampene... Ekke lett det her du... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 mørk lilla eller noe:) kawazaki grønn hvit perlemor koksgrå møørk rød orange Noen forslag :P hehe. Tøft prosjekt;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Full stopp her? Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Kjør hvit eller gul bil du Håkon :) Manillagrønn Fiesta hadde vært gøyalt, men.. hehe Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Full stopp her? Ja, jeg gjör absolutt ingenting om dagen. Sänt rent bortsett fra at jeg ikke bare har et prosjekt, men flere. Som jeg har skrevet i träden om man gidder ä lese to-tre poster lengre opp sä blir ikke denne päbegynt för bimmern er ferdig. I tillegg skal Passaten ha motorfinish för sesongen starter, banebilen skal väre klar samt at jeg oppgradererTransporteren min. Som ikke det var nok sä driver jeg starter nytt firma, flytter inn i nye lokaler samt lager hjemmeside for firmaet + den nye siden til Die Aller Vaerste... Akkurat nä er jeg i Stuttgart og skal i möte med FK, för jeg setter kursen til München og Kerscher Tuning. I gär var jeg hos Volkswarenhaus og stikker innom der för jeg kjörer videre til Berlin for ä besöke Supersport og TA Technix. Sä du fär ha meg unnskyldt om jeg ikke har hatt tid til ä päbegynne Fiestan enda... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Det er så bra med dette forumet. Et prosjekt stopper opp i 2 dager,så kommer det en og sier : "Full stopp her?", "har du dødd eller?" osv... Vanskelig for folk å skjønne at noen har mer enn en ting å drive med :) (dette er riktignok ot, men jeg sletter gjerne tråden hvis noen føler for det) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Kan eg få lov å spørre kva du er innom alle dei firmaa for? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg