Nikdev Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jasså polarboy med prosjekt fiesta.....Jeg som trudde jeg hadde hørt alt;) Forresten alt blir fett med masse senk og 8x(13"-15"), just my 2 cents:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jasså polarboy med prosjekt fiesta.....Jeg som trudde jeg hadde hørt alt;) Forresten alt blir fett med masse senk og 8x(13"-15"), just my 2 cents:) Skal være den første til å innrømme at hadde du sagt til meg at jeg ville ha et Fiesta-prosjekt for 2 år siden så hadde jeg nok ledd meg i hjel... :jackinbox: Du nevner felger, jeg vant visst disse på ebay akkurat NUH, 15" felger, men der har vi jo 165/45-15 som en mulighet... :morph: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Fiesta på E30er, hvor skal dette ende? :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Fiesta på E30er, hvor skal dette ende? :D Eirik Skal modde inn Charade baklamper på den også... :magic: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Natt til lørdag satte vi kursen mot Trondheim med min Transporter TDi... For første gang i år: Vinterveier... (disse forvandlet seg til flomkatastrofe på tur ned) Ankomst Trondheim, Ted skulle kjøpe en Transporter også så vi fikk lissom slått et par fluer i ett smekk... Bonzo var også med og koste seg i sola... Nye Trasporteren til Ted... Men det var jo ikke derfor jeg hadde tatt turen til Tr.heim, det var jo pga. av denne... Bilen var delvis demontert innvendig, men en Defa-alarm hadde de greid å få montert... Var flere ledninger til denne en til el.systemet som sitter orginalt på Fiestaen... Vel, etter mye knot og tullball så var Fiestaen opp på hengeren. Som tidligere nevt så var østerdalen forvandlet til flom-område med regn og masse vann på veien så når vi kom fram til Elevrum var det godt med litt mat og drikke... Og for å avslutte en ellers så fin dag, så rasa gearkasse på Trasporteren til Ted så da var det bare å vente på Viking. Kunne ikke ha passa bedre. Men uansett, hjem kom vi... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Etter 9 timer og 42 minutters søvn var det opp på Vaerste for å ta en nærmere titt over bilen... Etter litt rydding inni bilen så det sånn ut... Var veldig bra i gulvet også, ikke noe rusthull funnet så langt... :web Så var det dette med stor mann = liten bil... :knob: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Så var det dette med stor mann = liten bil... :knob: Hehe, Moses Hightower-stilen? Pent! Gleder meg til å se hvordan Fiestaen blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 blir rått dette!! nesten alle bilene kan bli råe med bbs bbslook felger som er gull å sølv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 blir rått dette!! nesten alle bilene kan bli råe med bbs bbslook felger som er gull å sølv! Eneste forskjellen her er at dette ikke er "look", men ekte vare... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 og det er jo veldig positivt! har sinnsykt løst på bbs til bmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Vel, det var en liten formalitet som ikke jeg var klar over var der når jeg kjøpte bilen. Jeg sjekka reg.nr opp mot databasen til Statens Vegvesen mens jeg hentet bilen... Der fikk jeg opp melding om at bilen var vraket 27.10.1997. og da blir man jo selvfølgelig litt skeptisk. Men vi ble enige om at jeg tok med bilen ned for så å se hva som kunne gjøres, det kunne jo ha vært foretatt en tasteleif i forbindelse med vraking av en annen bil feks... Stakk innom Biltilsynet mandag og hørte hva jeg skulle gjøre, de var meget hjelpsomme men jeg måtte ta ned bilen til dem for at de skulle se bilen fysisk... Så idag var jeg nedom, og kontrolløren sa at det var greit. Er bare en liten papirmølle igjen nå, og muligens innbetaling av vrakpant før den er registert i systemet igjen... Det er verdt å ferie syntes jeg, og ebay'et kromspeil og hvite blinkers... :blah: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 utrolig tøft prosjekt! eneste jeg var litt skuffet over var at du skulle hatt skikkelige "dorullhjul" som ofte brukes på mk1'ene etc. noe alla borbet felgene i 225*40 13" ellerno :) sort/sølv Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ah shit,kjekt å kjøpe bil som er vraket!:O Men det ordner seg sikkert det:) Blir gudd med hvitblinkers og kråååm! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 utrolig tøft prosjekt! eneste jeg var litt skuffet over var at du skulle hatt skikkelige "dorullhjul" som ofte brukes på mk1'ene etc. noe alla borbet felgene i 225*40 13" ellerno :) sort/sølv Blir nok ganske dorull når 165/45-15 hjula kommer på... :chicken: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 morsomt prosjekt som blir morro og følge med på! ender nok opp med at jeg selv får lyst på en fiesta he he. denna blir nok gjennomført strøken som alle andre prosjekta dine. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg