Caprice Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 skal bytte alt av pakninger på min chevy 350. motoren er av den "gamle typen". det jeg lurer på er om jeg trenger no silikon/sikafleks/tec7 etc. i tillegg til pakningene? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ja du bør ha en liten dash silikon i skjøtene på simmeringen i bakant av veiv, og det er også lurt med silikon rundt innsuget. Kan anbefale RTV som Wurth selger. Kanongode saker, Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Wurt RTV it is! Bra den ja. Du skal være litt obs på paknigene mellom innsug og blokk. er ikke sikkert det treng pakninger er i det heletatt. Bare legg på innnsuget å sjekk før du skrur sammen. Er de for høye kan du risikere å få lekkasje på innsuget ditt Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 takk for svar, noe jeg kan bruke istedenfor würt limet? må det være sånn varmebestandig? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Pakningstoff får du hos stort sett hos alle bilrekvisita foretninger. Du burde også kjøpe / låne deg en bok om overhaling av chevy smal-block motorer pga. at der står alt du trenger å vite + bilder og alle moment du trenger for sammensetting av motoren. Dette fixer du glatt. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Glemte å nevne at den viktigste forutsetningen for at det blir tett er at alt er skikkleig reint. Vask med Wurth sin unirens, bremserens eller lignende. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 takk for svar, noe jeg kan bruke istedenfor würt limet? må det være sånn varmebestandig? Prøv blå silicon. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 kjøpte no sånn golden paknings greier som skulle holde med til det ble mer enn varmt nok.. så nå sitter alt godt sammen bortsett fra gassern, må jeg ha pakning under den også, eller holder det med pakning på tube? fulgte ikke med i pakningssettet jeg kjøpte. ellers, takk for hjelpen! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Mellom innsug og forgasser skal du ha ordentlig pakning, helst Fel-Pro' s tjukke. Slik som på bildet hvis det er spread-bore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg