fast_740 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jaaaaa.....Tråden sier det meste.....!!!! hehehehehehehehehe:disco :disco :disco :disco Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Noen som har tatt en våt en? :P Beste damene, hmm. Bare utseende, så måtte det nok være Italia. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Mexico eller Australia må jeg si.. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Sweden!!!! de beste? eller de fineste? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 På nærmeste råneplass, dvs rypa på bensinstasjonen som jobber i kassa. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 på høgskoler og universiteter,helt klart! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 i baksetet på en sliten volvo 240 :yummy: eller var det de yngste? går i surr her nå ass Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Sverige seff. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Sverige er det jo mange fine, samme med usa, men der er det litt mer spredt mellom dem pga. folke tallet, tsjekkia har veldig mange fine, også finnes det en del deilige russere som ser pene ut, men ikke som jeg ville vært på. Så Tsjekkia og sverige har vel dem deiligste. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 wtf!? ikke på bilforumet i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 wtf!? ikke på bilforumet i hvertfall! LOL! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 tja... spørs hva man er ute etter. Lettlurte: videregående skole Litt utfordring: høyskole Flott: Sykehusene, utplassering fra høyskolene shell stasjonen,statoil, klesbutikker, ambulansetjensten på byen når vedkommende er sveiseblind. Mye fint i utlandet, bl.a svenkene som er veldig frigjort i forhold til norge. venezuela f.eks skikkelig gyllen i huden. nam nam. om du vil ha giftemål går du på datingtjenste på russisk nettside, mye fint å velge mellom:D Thailand aka. Thaifjord. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hvor finner man de beste damene^^ If you really need to ask, you dont need to know! :D Som de sier på nynorsk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg er 16 år, så jeg foretrekker vel gjevnalderende norske blodniner/brunetter med push-up bh-er og massevis av brunkrem i ansiktet, bedre enn det blir det ikke! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg er 16 år, så jeg foretrekker vel gjevnalderende norske blodniner/brunetter med push-up bh-er og massevis av brunkrem i ansiktet, bedre enn det blir det ikke! :D 16 år ja? burde kanskje ta det litt roligere i islam-tråden da skoltsame..:biker for å svare på tråden er det latino-babes som trekker det lengste strådet.. mexico,argentina osv. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg