kesol Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Er åpen for alle forslag til felger som passer, bare det ikke overstiger 4-5000,-... :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hadde et bra forslag helt til jeg så prisklassen :P Schmidt TH-Line :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Nn, ikke helt den looken jeg leter etter. Bilen skal være pen, skjønner du. ;) Joda, fine felger. Men var nå ikke noe spesielt med dem. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Er åpen for alle forslag til felger som passer, bare det ikke overstiger 4-5000,-... :) med eller uten dekk`? ta en titt på denne siden, mye tøfft: Dubmeister - Where performance meets style! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Uten. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 :D Nå har jeg snakket med Trafikkstasjonen/BT/whatever i Harstad, og de sa at de ville godkjenne et bur der ingen av stolpene kom i veien for sikten min. De godkjente den på stedet, og man trengte ikke å søke. (Jeg regner med det er underforstått at det ikke er noen direkte farlige stolper i veien for baksetene e.l). Så det var jo morsomt! Da blir det kanskje 5-seter med helbur. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 med eller uten dekk`? ta en titt på denne siden, mye tøfft: Dubmeister - Where performance meets style! Mye feite felger som hadde passa fint på en gammel opel der, ja. =) Litt utenfor prisklassen til trådstarter, da. =p Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Tahiti! desidert! DRIIIIT I 15" skrudde felger=P og så va de svarte og:uhhmmwhat?: :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hadde et bra forslag helt til jeg så prisklassen :P Schmidt TH-Line :P erhm.. kommelokk? anti-kult:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 erhm.. kommelokk? anti-kult:) Ser ut som alu-versjonen av en stålfelg. ;) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Min bror med hans fantastiske økonomiske teft snust opp disse økonomifelgene; De nederste er ekstremt billige, 645,- pr. stk. Og i grunn ganske pene... Det skal stå Toyo Proxes T1R på felgene. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 tror kansje kantfelger hadde vert staylish på mantaen din:) breie:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 tror kansje kantfelger hadde vert staylish på mantaen din:) breie:P Så noen sett med pene felger inne på kjøp/salg nå, mye peeeent for de som har penger. Vi får nøye oss med noen økonomifelger til å begynne med, så blir det nok bedre etterhvert. =) Han får slite ute mine Proxes T1R på økonomifelger første sommern, så får han heller investere i nytt når han har slitt ut de. Rart med det, men snOpel ser BRA ut med kantfelger. De Tahiti-felgene kunne nok sett bra ut. =)RH cup hadde også blitt stilig som fan, men han får velge selv. Billigere felger betyr mer penger til bensin når han skal råne rundt i Harstad. :spin Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Funne felg no da? *tahiti* :wank de va stili som faen:P hadde blitt fett med de 10" breie bak og 8"/7,5" foran!! =P 17" ... unødvendig med større :drunk: MEN sett låsebolter på hjula dine hvis du kjøpe de, ellers så kjem bilen din til å stå på 4xlecastein en dag!! Helråe! meen.. ØKONOMI er et forferdelig ord =/ :sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hva er låsebolter? Jeg får se hvor flink jeg er til å spare penger. Tahiti eller RH Cup er veeldig fristende... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg