Atley Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har 2 sett med sommerhjul til Golfen og klarer ikke velge hvilke jeg skal sette på... trenger litt hjelp! 1: 2: begge: Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 1 ? syns dem var best Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 2. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Nummer 2. Helt klart :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 1 selvfølgelig. 2 er kjeeedelig, og latterlig mange golfer har dem (inkludert min ATM). Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg tror jeg liker 1 best pga kanten, men de har levd ett hardt liv og trenger litt retting og shine, 2 er i ganske bra stand.... lurer på å sette på sommerdekk i helgen, det er jo ikke akkurat vinter nå.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 1, uten tvil Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 skammsenking og borbet a felgene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Det er ikke Borbet A. =p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PasseG60 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 2 Siter *blah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Helt klart nummer 1. VW biler kler kant Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 helt klar nr. 1!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 helt klart nummere 1 ekke tvil engang mener jeg. jasså driver folk å setter på sommerdekka alt :)? vurderer å gjøre det selv nå:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 helt klart nummere 1 ekke tvil engang mener jeg. jasså driver folk å setter på sommerdekka alt :)? vurderer å gjøre det selv nå:) Kjørt med sommerdekk siden forrige sommer jeg ... hehe. Har ikke vært inter her, har vel lånt moren min sin bil to ganger det var glatt føre. :p Setter snart på de nye sommerfelgene da. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ^^ når du nevner det så har jeg faktisk satt på sommerdekka mine selv nå og fyy fader for en annen følelse å kjøre med. :driving står enda for nr 1 jeg ass ... 2 blir liksom ikke det samma Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg