Elgen- Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jaggu, denna jeg har sett i området ja.. kul bil.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 spørs om Volkswagen har vært bortpå denne bilen når de formet bakparten på den nye golf stv'n sin.. faen og dem ligner på hverandre... tøff bil forresten,som skiller seg ut. Det kan du faktisk ha rett i..! Men jeg synes ikke disse bilene ser så bra ut standard... mye gubbepreg originalt. Men med litt senking og felger kan man gjøre underverker..! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 jaggu, denna jeg har sett i området ja.. kul bil.. ...du holder til i Lillestrøm-området..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 På tide med litt oppdateringer...! Har plukket ut grenrøret igjen, ble litt dårlig bakkeklaring gitt..! Skrapte nedi både her og der. Solgte videre grenrøret til en annen Honda VTi-eier, og gikk i stedet til anskaffelse av en ny ECU...... Dette er en JDM-ECU modifisert for EDM-ledningsnett og mappet av en brite før den havna i Norge. VTEC slår nå inn ved 5500 o/min og sperra kommer ved 9000 o/min. Motorstyringa skal nå være mye lik B18C1 (Integra GSR), søstermotoren. ...etter litt modifisering smatt den inn og erstatta originalen. Merker faktisk veldig stor forskjell, spesielt i motorgangen og toppeffekt. Siden VTEC slår inn litt senere nå blir effektkurven mye jevnere, og brølet på toppen enda råere.... ;) Eksteriøret er fortsatt det samme, men jeg slenger ut et bilde fordet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Har sett denne ved et par anledninger,tøff bil du har!:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Småbøllete med "ringen" på bakluka. :) Stå på Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Har sett denne ved et par anledninger,tøff bil du har!:) Takk takk....! Prøver å få kjørt den så mye som mulig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Småbøllete med "ringen" på bakluka. :) Stå på ...skal komme meg på ringen i løpet av høsten forhåpentligvis. Da blir det bildetråd..! Og kanskje en liten videosnutt eller to hvis jeg får lånt med et kamera... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 møtte deg i Lillestrøm i dag, meget pen bil :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Tøff bil! Skikklig tøft faktisk, bra jobb du gjør på den også, stå på! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Tøff bil! Skikklig tøft faktisk, bra jobb du gjør på den også, stå på! Tusen takk...! :) Begynner å bli fornøyd nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 møtte deg i Lillestrøm i dag, meget pen bil :) Måtte jo lufte "dyret" i penværet! :) Hva kjørte du for noe da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jess..! Da har jeg endelig fått prøvd kjerra på bane..! :) Ikke store bana med det aller første, men det er vel like greit... AutoSlalom på Gardermoen i regi av Team Sideways, dette var morro..! ....kan også nevnes at jeg klokka en tid foran Integra type R, Mondeo ST200, Volvo 850T med 250+ hk m.m... skal sies at ikke alle hadde gode dekk, men det hadde ikke jeg heller :D Bilen går som den skal i alle fall, og vel så det..! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Førerens fortjeneste. ;) Sånn ellers: ekstremt smakfull bil! Drømmekjerre for mannen i gata som er "middels" bilinteressert men trenger i pose og sekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 kule bilder :) her er forresten et i fra når vi måtte bruke litt dekk : Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg