Gå til innhold

Espen_mg's 242 Turbo

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorte dørhåndtak hadde gjort seg på bilen din! Liten detalj, men gjør så mye når det ellers ikke finnes crome på bilen...

 

Jeg har bestilt 2 sett av dekortapen som er under siderutene fra USA. Kunne vært fint på din, men jeg vet ikke om du har valgt det bort?

 

Flott 242!

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte dørhåndtak hadde gjort seg på bilen din! Liten detalj, men gjør så mye når det ellers ikke finnes crome på bilen...

 

Jeg har bestilt 2 sett av dekortapen som er under siderutene fra USA. Kunne vært fint på din, men jeg vet ikke om du har valgt det bort?

 

Flott 242!

 

Nja.får se litt på det med håndtakene. Dekorstriper skal jeg nok ikke ha nei, ellers takk.

 

Sjå der ja Espen, fælgan er på plass ja. Ble da bra dette.

Ja synes det ble ganske tøft selv også :)

 

blir forbanna rått det hær espen..

dere får godt til de bilene deres der nede=) blir denne med til acr?:)

Tusen takk du! Nei vet ikke helt, er liksom ikke noe banebil, så mulig den blir hjemme. vi får se.

 

Tar form no Espen :thumb

Ferdi med maskinistn å?

Ska vel bare vær å start den snart ja. Mangle nå koblinga på oljekjølern bare, bli så roti å start uten den.

 

dæven var lik min og gitt (på avstand). tre stk som er røde med gr.a. vinge og compomotive i trøndelagen nå da. polert opp din eller?

 

Ja det er vel kanskje det? :)

Ja ble polert før vi brukte den å lage former til glassfberskjemer av, men bare spylt av på bildet ja, er ikke så ren som den ser ut for der :)

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir knall detta :) tar med egen bil i år da antar jeg?

 

Har spekulert lenge på en litn trøndelagstur men Mr bennyboy er jo helt uttafor rekkeveidde! sett no til fyrn i d siste?

 

Det får du gjøre. Ja har var innom så vidt en helg her, han var i trondheim uansett, så han kombinerte det med besøk i garasjen. Han skal vel komme å koble inn CDI-boks snart også

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår