Gå til innhold

Hva slags hund har/ønsker du å eie

Ranger emnet


200sx4ever

Anbefalte innlegg

hehe ja litt klønete er de, å de er ikke bestandig så lette å ha i sofaen til litt sofa kos heller. men min personlige mening er at de har et veldig godt lynne å blir veldig flotte hunder med god opprdagelse. naboen vår hadde 2 en grå og en bhers. å de var utrolig flotte og lydige.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gir opp! les tidligere innlegg av meg så skjønner du at jeg ikke har noe negativt å utsette på denne rasen eller andre raser i denne familien. heller tvært om. jeg blir oppgitt over mennesker som utaler seg negativt om en rase fordi de har lest det et sted. jeg har ikke sagt noe negativt om din rase i det hele tatt å klarer du ikke se det har du et problem. syntes du har en flott hund. vet den ikke er aggresiv mot andre dyr, å skulle ha frem en positiv synsvinkel på hvor hengivene disse hundene er ovenfor mennesker. noe jeg tror du ikke skjønner!

Da har vel jeg litt problemer med å forstå hvorfor du linker til et klipp som motbeviser det du sier nå. Hva i all verden er positivt med å bevisst sette en bull terrier mot en okse og la de sloss. Er det ikke slikt vi hundeelskere hater at useriøse hundeeiere driver med? Alle hunder som er knyttet til sin eier vil beskytte eieren når hunden merker at han/hun er i fare slik som i filmen du linket til. Dette misbrukes i flere miljøer og hunder blir avlet på feil grunnlag. Det blir med andre ord feil å vise en arrangert hunde/oksekamp når man prøver å komme frem til dette:

 

Denne kunne du heller linket til, noe som viser hvor klovnete en bull terrier egentlig er og grunnen til at noen skaffer seg denne

 

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første så handler ikke den filmen om bull terrier mot okse. den handler om mennesker som lekere med livet for å se hvem som tør. nyhet innslaget gir hunden kreddit fordi den tydligvis redder denne mannens liv eller så han ikke får alvorlige skader. men jeg sletter videon for det er ikke no jeg må ha der å siden den gir et så feil inntrykk skal den heller ikke ligger her på tråden til irritasjon.

 

veldig bra snutt du har lagt til om rottisen.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første så handler ikke den filmen om bull terrier mot okse. den handler om mennesker som lekere med livet for å se hvem som tør. nyhet innslaget gir hunden kreddit fordi den tydligvis redder denne mannens liv eller så han ikke får alvorlige skader. men jeg sletter videon for det er ikke no jeg må ha der å siden den gir et så feil inntrykk skal den heller ikke ligger her på tråden til irritasjon.

 

veldig bra snutt du har lagt til om rottisen.

Ja, det virker veldig moro med sånn IPO-trening, men med en bull terrier finnes det vel egentlig ikke håp. Hehe. Bull terriere gjør ting om de gidder, og er vanskelige å oppmuntre. Kanskje derfor man ikke ser bull terriere som trener IPO? Hehe. Så vi (jeg og kjæresten) vurdere ny bikkje som kan brukes til dette. Moro å vise at man har såpass kontroll på bikkja si :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en schæfer for noen år siden, som var blanding schæfer+ulv blant annet, hunen var så og si helt svart, og var patriotisk når det gjaldt oss i familien. Ponto het han, og pleide å være med muttern da hun jobbet som avisbud for lenge siden, ingen fulle folk som turte å kødde når Ponto var med:)

 

Har ikke noen bilder på datan, da dette var litt før min tid på data og internett;P

 

Men han så ca slik ut:

 

Affa%20379r.jpg

 

Skal jeg ha hund igjen, blir det en skikkelig schæfer uten tvil. Tror ikke det finnest en tryggere hund samt en som faktisk kan brukest til noe mer fornuftig enn de. (Så lenge dem er vel dresserte selfølgelig)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker veldig moro med sånn IPO-trening, men med en bull terrier finnes det vel egentlig ikke håp. Hehe. Bull terriere gjør ting om de gidder, og er vanskelige å oppmuntre. Kanskje derfor man ikke ser bull terriere som trener IPO? Hehe. Så vi (jeg og kjæresten) vurdere ny bikkje som kan brukes til dette. Moro å vise at man har såpass kontroll på bikkja si :)

 

ja syntes det er helt vilt å se på. har alltid vært fææn av slik trening for det ser virkelig ut som om hundene liker dette! har ikke sett no IPO-trening med staffordshire bull terrier, men hvis du vet om noen nettsteder eller linker med dette tar jeg gjerne imot. var på besøk hoa en oppdretter i vestfold å hennes hund var veldig lydig så mulighetene er der med rett trening.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja syntes det er helt vilt å se på. har alltid vært fææn av slik trening for det ser virkelig ut som om hundene liker dette! har ikke sett no IPO-trening med staffordshire bull terrier, men hvis du vet om noen nettsteder eller linker med dette tar jeg gjerne imot. var på besøk hoa en oppdretter i vestfold å hennes hund var veldig lydig så mulighetene er der med rett trening.

American Staffordshire Terrier Protection Dog Training - AOL Video

Ser i alle fall ut som den kan brukes :) Ellers må du høre med "IPO-trenere" om de har noe erfaring med staffer.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår