Gå til innhold

Audi Coupe 2.3E - Prosjekt

Ranger emnet


stiffmast

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen sider i tyskland som selger RS2 blinkelys & RS2 tåkelys? Og hva koster de på møller?

 

Ehm, ebay har jo alt dette.

Men quattroco i norge selger dette.

quattroco - vi skaffer bilen du vil ha!

 

Grøftelys: 1400,- per stk

Blinklys: 500,- per stk

 

Ikke billig, men billigere enn hos møller.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ehm, ebay har jo alt dette.

Men quattroco i norge selger dette.

quattroco - vi skaffer bilen du vil ha!

 

Grøftelys: 1400,- per stk

Blinklys: 500,- per stk

 

Ikke billig, men billigere enn hos møller.

 

 

Det er ikke billig, nei. Ingen forhandlere i tyskland som selger dette? Er litt skeptisk til ebay.de, tenker på forskudsbetaling og frakt. Har sett litt på ebay og de har det jeg trenger, men det står at de bare sender til tyskland, kan vell sende dem en mail og spørre om de kan sende til norge også.

 

Hvor mye tar møller for delene? Har en kompiss som jobber der og han har vissnokk 40% rabatt, mulig det lønner seg da.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff.

 

Lyst å kjøpe bakfangeren min? Passer bedre på din sedan enn min coupe.

Satser på at audien skal være ferdig om 2mnder. Jeg kobla opp anlegget igår, ble bra. Smeller som faen, du må komme entur:)

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll Tuning.com

 

Det er den fangeren. Den er ubrukt og jeg selger den for 1500,- /bud

Alt av gitter følger med.

 

Noen som vet hvor jeg kan bestille RS2 tåkelys og RS2 blinkelys fra tyskland? Er litt usikker på ebay.de fordi de skriver at de bare sender til tyskland.

 

T&W Shop - Audi RS2, Cabrio (B3) front turn signal BL-ARS2

Fant blinklys, men trenger tåkelys også. 2 blinklys i tyskland koster mindre enn 1 i norge.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som vil kjøpe frontfangeren, bakfangeren min og sideskjørtene mine?

 

Selger alt samlet til 3000,-

 

Troll Tuning.com <frontfanger>

Troll Tuning.com <bakfanger>

Troll Tuning.com <sideskjørt>

 

Nypris er ca 6500,-

 

Alt er ubrukt og alt av gitter følger med.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få opp noe bilder her da...!!

 

Også må du ta mye bilder når du skal bygge om til quattro. Gleder meg til å se hvor "enkelt" det er.. For du må bytte ALT under bilen, forstilling, bakstilling, traverser, drivverk, hele gulvet i bilen, bensintank, legge opp til styring av diffen osv osv osv... :ahahahhaha:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å legge ut noen dårlige mobilbilder. Quattro er en stund frem i tid, men planen er der.

Har kjøpt meg en audi 90 sedan(2.3E, 1988mod) som bruksbil, så kan jeg gjøre coupe'en skikkelig ferdig før jeg reggistrerer den.

Bilder av bilen ligger i linken under

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Eneste som var galt med bilen var at alle støtdemperne måtte skiftes(Helt nye i eske fulgte med) og høyre tåkelys og blinkelys må byttes ut.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår