Gå til innhold

Audi Coupe 2.3E - Prosjekt

Ranger emnet


stiffmast

Anbefalte innlegg

Hehe.

Du har ikke forslag til noen sider også? Har jeg mulighet for å sende det til charlottenberg i sverige? Hvordan er frakten til sverige?

 

Det er et hav av sider der ute, men rieger, dietrich, cult society er noen få. Ellers er jo Ebay et bra sted å lete etter deler, brukt og nytt. Vet mange som har spart mye på å handle via Ebay.

 

Du kan jo også høre med Vagparts her i Norge. Send de en mail på post@vagparts.no, kanskje de kan skaffe deg billige linselykter. Tror de kun skaffer originaldeler og ikke styling, men er jo verdt å høre. Jeg sparte nesten 2000,- på et armlene til A8`n min derfra, så de er en god del billigere enn Møller etc.

 

Ang frakt vet jeg ikke hva det koster, litt avhengig av hva du skal få tilsendt, men Poste restante kan sendes til alle postkontor. Minuset er at du selv må holde styr på når pakka di skal komme og sjekke med posten selv, du får nemlig ikke noen varsel om at pakka har kommet frem.

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann, hvis du på død og liv vil ha angeleyes look istede for originale S2/Rs2 kan du jo sjekke Realcar.no, tror de har mørke angeleyes til B4......

 

Ja, jeg har bestilt de lyktene, midlertidig. Til lommen boken sier at jeg kan bestille linselykter:)

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattroco.no kan levere RS2 linselykter til 3lapper pr stk, men alternativt originale S2/V6 lykter til 2200kr pr stk... De driver direkte-import fra "moderlandet", så porto og moms etc. slipper du.... De har mye annet rart også, verdt å ta en titt...

Audi A6 2.5 Tdi -96 mod

Audi A6 2.6 1994 mod

Audi 80 B4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3600 er det vel møller skal ha, eller firma som leverer Hella. STK pris.

 

Jeg bestilte rett fra tyskland. moms og alt ok. 3500 paret. d.v.s quattroco har en brukbar fortjeneste.

 

Fra hvilken side bestilte du da?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke den orginale bakfangeren som er på 80'en da den er veldig fin. Noen som vil kjøpe bakfangeren som jeg har kjøpt fra trolltuning til 1500? Nypris 2390,-

 

Noen som vet om noen sider i tyskland som selger RS2 blinkelys & RS2 tåkelys? Og hva koster de på møller?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår