smeden Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 hei jeg leste her inne på bilforumet om at man kunne borre luftfilteret og få et fetere lyd på bilen hvor mangen hull skulle det hvere der og hvor store? og om de brukte et anna luftfilter enn orginalt det sto ingen ting om det i tråden ¨ takk for hjelpa Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Borrer ikke hull i luftfilteret, men i luftfilterboksen ;) Joda, er fullt mulig å borre hull i boksen for å få mer lyd, men om dette gjøres så vil motoren hente varm luft rett ved eksosen i stedet for framme i fronten. Resultatet er effekttap. Kjøp deg heller et innsatsfilter, K&N eller tilsvarende, og ha bilen som den er. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 så du vill ikkje anbefale og borre hull i luffilterboksen? jeg har kjøpt et kn fiter men jeg fikk ikkje det til og passe noen plass eg ganske grønn når det gjelder sånt som det her men jeg har lest at det ikke går ann og sett kn filter på audi 100 2.3E på grunn av etter anna med luften har du noen råd hvordan eg kan få e kraftiger lyyyd av den gromme 5er lyden???? takk for hjelpa Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hva slags KN filter kjøpte du da? Sånn rundt kon't filter? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 jepp men det var fra biltema drit men uasett tviler på at det har så mye og si? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Du må ha k&n innsatsfilter i tilfelle. Det er et filter som er helt likt det orginale, bare at k&n har laget det, og det kan gi litt grovere lyd sammen med borring av luftfilterboksen. Quattro73. Du sier at det bare vil trekke varm luft fra eksossiden, men det går da fint ann å borre hull på yttersiden av boksen, mot innerskjermen, eller i front av luftfilterboksen? eller? Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 men vill ikkje luft filtere trekke masse drit inn i motoren pågrunn av hullene og ekke det e viss fare for og få vann inn der?? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Det er jo derfor du har luftfilter da. For å IKKE få dritt inn i motoren. Jeg kjører med stort konfilter, og har ikke noe problem. :) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okay men veit du kor stor de hulle skal være såfall ingen som skriv det! tusentakk Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Bruk et 10mm bor og kjør på med en 10-15 hull.. Holder i massevis ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 og det er sikkert at funker hasje lyst og fucke till bilen første bilen min som dere sikkert skjønner har ikkje en støyt peiling på bil så men takker for all info eg kan få om det der e det noen som har noen tips om styling te audi 1991 2,3E Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kommer langt med skikkelige felger og et moderat senkesett. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kommer langt med skikkelige felger og et moderat senkesett. hvor mye burde jeg senke den og hvor store felger burde eg ha?? noen eksempler??:angelsmili: Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 18-19" pluss 40/60mm senk. Lakker også de sorte plastflekkene på fangerene dine og listene på dørsidene, samt lakker fangerene og kanalene helt ned f.eks.. :) Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 takker for alle tips eg kan få men ka mener du med og lakke fangeren og kanalene helt ned ka du mener med det terion?? beklager alle de dumme spørsmålene er helt grønn:flushit: Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg