Racing_Lars Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 til dere som har laget tilleggssprut til turbo konvertering; hvordan får dere festet dysene til trykkrøret? skjønner ikke helt hvordan jeg skal få de til å sitte fast i røret, noen som har gjort dette før og kan forklare? gjerne bilder om noen har.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hva slags dyser er det? Aldri montert noe slik selv, men regner med at det må være nok gods der til at du får gjenget, og skrudd de nedi regner jeg med? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 er dyser fra en audi s2. ser sånn ut ihvertfall: men får man skrudd disse fast da? virker mer som om de må "holdes på plass"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 De dysene der må "holdes" fast ja... Kan du ikke bruke litt av det orginale systemet for å feste de dysene der? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 De dysene der må "holdes" fast ja... Kan du ikke bruke litt av det orginale systemet for å feste de dysene der? dysene skal ikke kobles til det orginale systemet, de skal sitte i et trykkrør rett før gasspjeldet. kanskje jeg kan fikse meg ei klemme eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja, skjønner det, men spurte da om du kunne bruke deler av det gamle orginale systemet som holder dysene fast på det nye systemet ditt? Slik at du slipper lage nytt/feste dem jalla om du skjønner. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 aha.. det blir nok vanskelig å få til.. men skal se om jeg får fikset meg ei anordning slik at jeg bruker ei klemme på en måte. noe sånt som på bildet (hvis du skjønner noe av det da :P) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Tror det kan bli vanskelig med den metoden du har funnet opp der.. Med tanke på kontakten til dysen. Altså der du kobler det elektriske til dysa.. Vil tro det beste blir å modde det orginale systemet. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 slange nippel på innsuget\trykk røret med samme dia som dysa så en slange utenpå dysa og slange nippelen og bruke slangeklemmer... da sitter den fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 slange nippel på innsuget\trykk røret med samme dia som dysa så en slange utenpå dysa og slange nippelen og bruke slangeklemmer... da sitter den fast. dette skal testes ut :) vil ha noe som sitter ihvertfall :P vil ikke ha noen dyser som detter ut og spruter bensin rundt om under panseret :) noen som vet hvor de selger billige brannslukningsapparat forresten? :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Vet GIK har ymse festeanordninger til dyser. der alt følger med,trenger å sveise litt evt. borre og gjenge! Får sikkert tak i det du trenger ved å ringe de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Noe sånt du er ute etter regner jeg med http://www.rossmachineracing.com/injectorbungs.html Ev noe sånt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Den der er en av de mest ryddige løsningene jeg har sett... :) ...videreutvikle litt til bruk på plenum,tenker jeg. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg