Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Jeg glemte helt ut å ta bilder av hvordan kitet skulle kobles osv for jeg ble så gira + det var døds enkelt!

 

Her er noen pics.. Beklager dugg i venstre hovedlykt:(

Ps, bilder er kun med spredere på, ikke nærlys!:D

 

Venstre halogen 4300K - Høyre Xenon 8000K

CIMG4996.jpg

 

Finito

CIMG4998.jpg

 

Ettermiddag KL: 19.00

CIMG5000.jpg

 

CIMG5001.jpg

 

Kl. 20.00

 

CIMG5002.jpg

 

CIMG5003.jpg

 

:) Sååååå fornøyd!:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp løse pærer da ;)

 

154kr fra eBay. Har nettopp bestilt et sett løse pærer selv.

 

Går det også ann nå ja?:) Jeg får se.. har jo et kit på 10000K til nærlysa, så får prøve dem først. Men må uansett bestille et nytt kit til nærlysa pga feil bestilling første gang. Kan ikke være høyere Kelvin i nærlys enn spredere..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ettermiddag KL: 19.00

 

Kl. 20.00

 

 

Det er med xenon montert på de kvelds bildene ? Syns lysene så "hvite" ut. istedet for å være mer "blå" aktig.

 

Btw, såå braaa ut!:D Gleder meg til xenon i mine spredere.. :)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med xenon montert på de kvelds bildene ? Syns lysene så "hvite" ut. istedet for å være mer "blå" aktig.

 

Btw, såå braaa ut!:D Gleder meg til xenon i mine spredere.. :)

 

aa, det er Xenon 8000K:)

 

De ser hvite ut pga veggen er hvit, men på avstand lyser dem litt mer blå/hvit, så jeg tror det blir 10000K til spredere om litt pga jeg vil ha det blueblueblue!:)

 

Edit:

 

"(!) BRAKE" Blinket som FAEN i dashbordet mitt i morres, og ESP og ABS + (!) Stod å lyste såååå, jeg tror klossene må byttes.:( MEN, etter jobb i dag så var det gone..:confused:

 

Erfaringer?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det er Xenon 8000K:)

 

De ser hvite ut pga veggen er hvit, men på avstand lyser dem litt mer blå/hvit, så jeg tror det blir 10000K til spredere om litt pga jeg vil ha det blueblueblue!:)

 

Edit:

 

"(!) BRAKE" Blinket som FAEN i dashbordet mitt i morres, og ESP og ABS + (!) Stod å lyste såååå, jeg tror klossene må byttes.:( MEN, etter jobb i dag så var det gone..:confused:

 

Erfaringer?

 

 

 

har hørt om dette,

er noe med at når lampa for bremsebelegg lyser, så hender det bilen selv ettersetter bremsene, men dem varer nok ikke lenge til:)

var slik på b5`n til svigers, den lyste, slukka i en måneds tid og lyste igjen:) på møller sa dem at dem etterjusterer selv, sånn at man kan kjøre litt til, for man har jo fått et varsel, så man er klar over det:)

 

Om du må bytte klosser så koster dem jo nada på mekonomen:)

 

du ser vel ikke btw no borplass i stavanger, med no containere med store "E" logoer på? :D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det er Xenon 8000K:)

 

De ser hvite ut pga veggen er hvit, men på avstand lyser dem litt mer blå/hvit, så jeg tror det blir 10000K til spredere om litt pga jeg vil ha det blueblueblue!:)

 

Edit:

 

"(!) BRAKE" Blinket som FAEN i dashbordet mitt i morres, og ESP og ABS + (!) Stod å lyste såååå, jeg tror klossene må byttes.:( MEN, etter jobb i dag så var det gone..:confused:

 

Erfaringer?

 

Dette har dessverre ingenting med bremsklossene å gjøre, men de nylig monterte xenon-lysene dine.

 

Jeg ettermonterte (50w) xenon i mine fjernlys og av og til når jeg skrudde dem på så skjedd det samme med meg. Jeg har lett en del etter en måte å fikse dette på, men jeg ble "aldri" helt kvitt problemet. Jeg byttet ut ballastene med nye på 35w og prøvemonterte disse og da fikk jeg ikke dette problemet, men ettersom det bare skjedde av og til så vet jeg fremdeles ikke om problemet ble 100% borte. Jeg kjører nå med vanlige pærer i fjernlysene.

 

Et par ting du KAN prøve er:

-Flytt ballastene så langt bort fra ABS-modulen som mulig.

-Pakk inn ballastene i alu-folie.

-Ikke la ballastene ha kontakt med chassis (pakk inn i f.eks. bobleplast utenpå alu-folien.)

-Prøv å kople på slike ferdige motstander (disse inneholder også en *husker faen ikke hva de heter* "Farad-dings").

 

Grunnen til at du får denne feilen er at en strøm- eller en elektromagnetisk puls slår ut ABS-modulen din. Du vil derfor ikke ha blokkeringsfrie bremser før du starter bilen på nytt.

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det er Xenon 8000K:)

 

De ser hvite ut pga veggen er hvit, men på avstand lyser dem litt mer blå/hvit

 

Okei :)

 

Ser du også har plager med mye dugg, har samme problem :S husker ikke om begge lyktene mine er sånn, men værtfall ene lykta.

 

Har 2 sett med ekstra pærer .

H7 og H11 begge 8000k. Syns du sa du trengte det til kjørelysa ? Alt du trenger er ballaster, og det har du jo. :) Kan kanskje selge deg de hvis du treng. ( så slipper du bestille helt fra utlandet )

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å mase og gjenta meg selv, men du bør absolutt teste ut disse "warning-canceller" boksene jeg har prata masse om..;)

 

Fant dette på autoroyal sine sider..

 

Dette kabelsettet hjelper med å fjerne feilmeldinger og eliminere andre problemer som kan oppstå. ALLE BILER MED CANBUS SKAL HA DISSE KABLENE! Dette er viktig, uten disse kan skader oppstå på biler som har canbus! Andre biler trenger dem ikke, men kan bruke dem for å fjerne feil i displayet dersom bilen tror en pære har røket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår