Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke meningen å mase og gjenta meg selv, men du bør absolutt teste ut disse "warning-canceller" boksene jeg har prata masse om..;)

 

Fant dette på autoroyal sine sider..

 

Dette kabelsettet hjelper med å fjerne feilmeldinger og eliminere andre problemer som kan oppstå. ALLE BILER MED CANBUS SKAL HA DISSE KABLENE! Dette er viktig, uten disse kan skader oppstå på biler som har canbus! Andre biler trenger dem ikke, men kan bruke dem for å fjerne feil i displayet dersom bilen tror en pære har røket.

 

Det var disse jeg mente i mitt innlegg tidligere. Jeg tviler på at Jean har Canbus i sin bil, da det ikke kom før på b7, tror jeg.

Men det er uten tvil verd et forsøk.

 

Det hjalp ikke for meg. Jeg prøvde med to forskjellig og til og med begge to i serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er ikke keen på å betale 400,- for en motstand til lysene.. Tror heller jeg bare selger kitene igjen og har vanlige halogen.. Begynner å bli passe lei utgiftene på denne bilen her nå..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er ikke keen på å betale 400,- for en motstand til lysene.. Tror heller jeg bare selger kitene igjen og har vanlige halogen.. Begynner å bli passe lei utgiftene på denne bilen her nå..

 

hey, sug leppa opp fra bakken igjen a... og send de kittene til meg;) hehe, nei flytt på ballastene og prøv deg frem:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve å få en litt bedre pris på disse mostandene til deg?:)

 

Som Lego nevnte, så tviler jeg på at jeg har Canbus, tror kun jeg har FIS. Uannsett, gidder ikke mer utgifter nå, så jeg tror jeg dropper hele Xenon greia. Har andre prosjekter på gang så pengene må gå til det. Men takk for tilbudet:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiar`s Yellow soft buff 6,5" motatt!

Meguiar`s Squeeze & spray bottles motatt!

Felgrens fra TSW motatt!

2000kr igjen på skatten motatt!

 

Grattis;)

 

Bare til opplysning så skrives det "mottatt" og ikke motatt:)

(Må bare rette opp i skrivefeil når jeg ser det..:op: )

 

Når du har fått alt i hus og når du begynner med bilpleien, må du lage en god oversikt/lynkurs i hva du skal til å gjøre!:D

Jeg er interessert i å lære meg skikkelig med disse produktene..:op: Stå på!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis;)

 

Bare til opplysning så skrives det "mottatt" og ikke motatt:)

(Må bare rette opp i skrivefeil når jeg ser det..:op: )

 

Når du har fått alt i hus og når du begynner med bilpleien, må du lage en god oversikt/lynkurs i hva du skal til å gjøre!:D

Jeg er interessert i å lære meg skikkelig med disse produktene..:op: Stå på!:D

 

Mottatt? Trodde det var Mottat? :op:

 

Bilder av produkter osv kommer også etterhvert, men tar alt samlet..

 

Det er bare til å spørre:)!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når du har fått alt i hus og når du begynner med bilpleien, må du lage en god oversikt/lynkurs i hva du skal til å gjøre!:D

Jeg er interessert i å lære meg skikkelig med disse produktene..:op: Stå på!:D

 

me too:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "tar i mot ting", altså "mot - tar" ting!:)

Ikke mo - tar, er du med?;) :pimp

 

Fint at du legger ut bilder, skriv gjerne også hva det enkelte produktet gjør!:)

 

jah, mottat? ikke moTTaTT:op:?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår