Gå til innhold

hvor skaffer jeg tuv papirer til simons effekt?

Ranger emnet


MagicM

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Voivoi. De Simons cat-back eksosanleggene skal vel passe til alle motorvarianter? Men alle unntatt GTI 16V og VR6 har vel 2-toms/51mm rør, mens GTi 16V og VR6 vel har 2,5-tom/63,5mm rør. Må man ha en overgang mellom katalysator og cat-back anlegget på en 1,6 100hk, eller er røret som skal inn på katalysatoren 2 tommer på ene siden, og 2,5-tommer resten av veien?

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

koster simmons anlegget bare 3 lapper? har ikke bestillingsnr / dele nr på det vel ?? skal ha meg et sjølv, men dem på bilextra mente det ikke fantes komplett anlegg i simmons til vr6`n min,

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har simons bakre potte og eneste jeg trengte av overgang/skjøt var en 30 graders skjøt fra biltema og kappet den litt og sveiset på og det passet perfekt. (måtte også sveise på et nytt feste da den orginalt var til corrado og ikke har samme festeanordning som til Golf 3 Cab 1,6i

 

ja og støynivå var det intet problem med.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Simons på 2`er Golfen og jeg må si meg veldig fornøyd.

Lav fin lyd på tomgang og under vanlig kjøring(1000-3000rpm). Litt snerr på høyere turtall.

Jeg kjøpte komplett sett helt fra frontrør og ut, kom på ca. 2000.-

Jeg har GTI manifold og frontrør, som forøvrig er surret i eksosbandasje, så har sikkert litt høyere temperatur i bakre del av eksosen enn normalt.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår