bpengan Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Blir litt glemt av denne tråden her. Men får vel oppdatere litt:) Ny oljekjøler: Sveisa v-band på turbon. MYE enklere! Har fått inn et nytt ledningsnett i bilen også. Og sendt avgårde elnett til motor for tilpassing. Mangler å få pressa inn nye hjullager på coiloversa foran. har montert de bak. Laaaavt. Begynner jo å bli bil snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 blir bra denna nå har lest hele tråden din tommelen opp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Mektig imponert :)! Skal ikke stå på mangel av pågangsmot her nei :) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 blit gromt detta:) muligt jeg ser feil?? men skjønner ikke helt greia med slangene til catchtanken? de fremste uttaket på toppdekselet er vell bare ett rør inne i toppdeksel i fra bak kant på motoren..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 blit gromt detta:) muligt jeg ser feil?? men skjønner ikke helt greia med slangene til catchtanken? de fremste uttaket på toppdekselet er vell bare ett rør inne i toppdeksel i fra bak kant på motoren..? Hm? Fremste uttak? Er ikke no uttak i fronten der? Har fått montert coilovers nå. Fikk også no bremser av no slag. Skal lakkeres sort. eller grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 muligt ikke på 3b deksel nei.. men kan ikke helt se hvorfor ene slangen går over mot høyre side av motor? uansett gromt me coilovers:) er det mye igjen å justere ned?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Skjønner ikke hva du mener jeg.. Foran er de helt i bunn. Bak kan jeg senke 10cm mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Nå skjønner jeg hva du mener!! Den skal egentlig ned til blokka. Men har ikke kommet så langt enda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbopressure Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Kjempe fint projekt og arbeid!!:) Har sjølv eit audi 100 projekt og treng eit par nye orginal deler! F-eks Dei plast listene heilt nede på fronten,stolane,alt til takluka unntatt selve den du har sveia:) og den aluminuim fanger som e under den svarte plast bakfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Nå skjønner jeg hva du mener!! Den skal egentlig ned til blokka. Men har ikke kommet så langt enda:P Ja da så:) ble veldig riktig høyde på den nå egentlig. får du den snart prøvekjørbar? bør kunne flytte seg ganske greit den nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Denne blir nok satt litt på vent nå. Har akkurat kjøpt meg en audi 90:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Sleng ut bilder :) TurboQuattro det og? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Har bare bilder fra annonsen.Har ikke henta den enda. Er TQ ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Nice :D Grattis me ny bil da :D Så utrolig fin ut :D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Hvor ble tredjegiret av? AH bummer:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg