volvo240gl_turbo Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Da har jeg fått 5volt på hallgiver. Men forsvinner når jeg kobler til lmm. Også noen bilder av burdagsbarnet OG bila:D bilen er bare så møkk tøff da. gleder meg til å se den ferdig. det verste er at den bilen fort kan omvandre seg til enda mer seriøst enn det du hadde tenkt å. er jo egentlig ganske sjelden bil Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 nå må du få start på den snart! får jo nesten ikke sove om natta, gleder meg sykt til å høre lyden på den!! Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Vi vil se eksos! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 hehe, nesten så dere er mer spente enn meg:P Jeg feilsøker som faen for tiden. Har fått lånt meg en coil jeg skal teste ut. Så får vi se da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 jeg skulle egentlig legge meg i kveld, dvs for halvannen time siden. men den gang ei. bli sittende å lese resten av tråden din her, leste jo en halvtimes tid i går og. og som andre har sakt, så jo ut som du rasserte bilen fra begynnelsen av, men nå derimot er jeg helt mål løs! helt rått å se på at noen har så stort pågangsmot! :) har selv en 190E stående som jeg har masse planer med, og med detta som inspirasjon kan jeg jo bare begynne;) stå på videre! skal gladelig følge med på tråden din:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 jeg skulle egentlig legge meg i kveld, dvs for halvannen time siden. men den gang ei. bli sittende å lese resten av tråden din her, leste jo en halvtimes tid i går og. og som andre har sakt, så jo ut som du rasserte bilen fra begynnelsen av, men nå derimot er jeg helt mål løs! helt rått å se på at noen har så stort pågangsmot! :) har selv en 190E stående som jeg har masse planer med, og med detta som inspirasjon kan jeg jo bare begynne;) stå på videre! skal gladelig følge med på tråden din:) skulle gjort det jeg å satt vekk 200'en skulle jeg å tatt tog igjen spart penger å fått den grom, men er ikke like flink som deg jeg Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Takker for gode ord:) Isbanebilprosjekt. Steike satan som vi sleit!:D Først så måtte vi grave bilen frem. Den var litt spekt kan man si Måtte starte den med startkbler. Kom oss opp dit med subarun til mamma. Men kom oss ikke ned igjen uten hjelp fra pappa sin suburban:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 dette lukter herje meg i gjææl bil he he morro Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 dette lukter herje meg i gjææl bil he hemorro Det er jo begge bilene da;) Bare beregna for forskjellige årstider. Holder på å bygger opp motor nå:) såfår vi se hvor lang jeg kommer i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 ja, jeg ble klipt av ei veldig berusa frisør i natt. Audi 100 boka er kjekk å ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 si men her og svar meg der.... skjer med det EGENTLIGE prosjektet ditt a? kasta inn håndkledet eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 si men her og svar meg der.... skjer med det EGENTLIGE prosjektet ditt a? kasta inn håndkledet eller?? hæ? Jeg venter på en ny coil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Tror ikke det bare er Mbc202 som har detti litt ut her. Er det samme audien du skrur på nå?:P Eller bare mens du venter på coilen? :P Gleder meg til den starter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Det er da "delebilen" jeg skrur på nå. Sånn akkurat nå var det planlagt en isbanebil. Moro å ha to turbo typ44:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg