Superthomas Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har hatt innbrudd selv hvor anlegg til et par tusenlapper ble stjålet, og var forbanna i flere uker. Tenk hvordan denne stakkaren har det: Fvn.no: Norges høystspillende bilstereo stjålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 WEEEEEEEEEEEE billig anlegg i sirkulasjon! hehe neida.. Vet akkurat hvordan dette er. Bare de stjal HELE bilen min da for å strippe den. Ferden endte i et tre på Siggerud. EDIT: Hadde han anlegg til utprs på 150k men IKKE alarm til 2500? :angry: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 veldig teit av han ja.. hehe.. og er LANGT fra norges høyestspillende anlegg :p menmen.. utrolig surt for han :\ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 veldig teit av han ja.. hehe.. og er LANGT fra norges høyestspillende anlegg :p menmen.. utrolig surt for han :\ Tro meg, FVN har en tendens til å fordreie utsagn i intervjuer.. Men uansett, å bare få igjen 20K på forsikringa = SUUUURT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 er en grunn til at man skaffer skikkelig forsikring når man har endel stereo i bilen da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 veldig teit av han ja.. hehe.. og er LANGT fra norges høyestspillende anlegg :p menmen.. utrolig surt for han :\ ja, alltid lurt på hvorfor folk ikke montere alarm så fort stereoanlegget koster mer enn egenandelen... den er "norges høyestspillende anlegg" der han bor self... anyway, ganske surt å få innbrud i bilen, har selv hatt det men da var det yperduppe casset spiller fra philips den gangen... og alarmer måtte vi bygges selv... :titties: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe, var nesten borti og miste anlegget mitt i helga jeg. skulle ut og ta meg en røyk kl. 4 på lørdagsnatta, åpna døra og dær ble det knust en rute gitt. Fikk fatt i folka og ingenting forsvant heldigvis :=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe, godt noen er heldige ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Han er jo en smule dum som ikke engang har alarm(såvidt jeg leser, står det ikke noe om det), når det er et anlegg til 150.000,- Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 når min bil evt blir ferdig blir det HEFTIG forsikring og HEFTIG alarm :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ja, når man har så lite utstyr som deg så burde du nok koste på deg det :D Men hva om alt blir stjelt FØR du ordner med det da Klonvster? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 kansje han tenkte det samme, når bilen hans blir ferdig, så blir det heftig alarm samt. forsikring :p blir da aldri ferdig med ett prosjekt så og si :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 nå er ikke mitt utstyr I bilen heller da.. blir ikke fastmontert før alarmen er på plass :) og da blir også alt sveisa fast :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Norges mest høytspillende bilstereo stjålet - VG Nett Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Har hatt løst til å bygge bil med ei håndgranat som alarm....:deng Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg