Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fete Felger kor har du fått tak i di?

 

hø? ka kor henne?.. felgene på kadetten står vertfall vanlige bredda stålfelger eg har lakka svarte og satt kromringer på bare:P synst det er litt fansy men:P du ser vell bilen og felgene en gang sikkert når eg tar en krusings inn på sotra:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:aug: angry2 :angry: :deng

 

hmmm trur vertfall det sto bengalakk på malingspannet..hmm husker ikke...hvordan det da? den funker jo uansett?:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut at det ikke var bengalakk alikavell:) puh..det sto vertfall ikke på malingspannet,men uansett kommer jeg til å pusse ned bilen når det blir orntlig lakk senere selv om den er rullemalt gul og blir nok det en stund fremmover..bytta til mindre rulle med mindre hår på og tok 2 strøk på bilen og ble mere fornøgd med det.ble ikke så appelsinoverflate men mere glattere liksom...men men..her er noen bilder igjen..:P

 

panseret ferdigt

panser.jpg

 

jauhaha.jpg

 

ble fornøyd med badlook/panserforlengeren og som ble sveist på og sparklet osv.

badlookgult_er_gult.jpg

 

lakert bak der lykter er og sånt.men er ikke ferdig med å maskere litt og lakke gult igjen..

bak_bilen.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker folk som oppdaterer med mye bilder... ser ut som denne bilen kan bli bra.. holder på selv med en kadett c1. er ikke like mye fremgang hos meg.. hehe stå på!!

 

hei du:) takk for det:) ja bilder er fint hehe.. har du en tråd her og på bilforumet med ditt prosjekt av din kadett c1 foresten?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg fått i bakruta,sota den først med sote film.noe som ble ganske vanskli når eg sku ta på rutepakningen..men men...soter den opp igjen en annen gang..ble en del ekstra bobler i kantene...var jevla vanskli å få inn bakryta synst jeg.. fikk hjelp av far min da men uansett...og hattehylla var en del i veien..men vi fekk det til ,til slutt ble fornøyd,ska sette på den gummilista og..så har jeg satt i blinklys,hovedlys og grill og ny radiator og fylte på kjøleveske og sånt og starta bilen en stund,starta med en gang:)..men her er ett par mobilbilder...

 

bakruta satt på plass og tatt vekk maskeringsteip rundt om..

bilen_jau.jpg

jau

bilen_jau.jpg2.jpg

 

bilen_jau.jpg3.jpg

 

i morgen blir det montering av sideruter tenkte jeg:) eller i dag blir det vell...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge etter at du hadde sotet vinduet satt du d i bilen?? jeg ska også sote alle vinduene utenom frontvinduet..:)

 

venta alt for kort:( skulle egentli lime kantene med blank neglelakk som mamma hadde hehe..men hadde dårli tolmodighet til å vente...men sota bakruta heilt ut til vinduskantene..noke som ble litt ødlagt når eg sku ha på vinduspakkningen igjen....så bynte sotinga å krølle seg litt noen plasser..men tok den soteskrapa og prøvde å skubbe sotefilmen opp i pakkningen igjen når ruta va satt på plass,,men ble en del små hull i sotefilmen og,så det såg ut som sotefilmen øverst fra halve ruta var sydd sammen ...så skal ta vekk halve øverste soteruta og legge opp en ny...skal dele den liksom...bakruta kan vær vanskli å sote..sota bakruta i gamlebilen mens ruta var i...det var til og med enklere..hehe

 

siderutene blir vell satt inn i dag...men dem soter eg når dem er satt i tenkte eg. har sota en del ruter før ganske bra,men bakruta mi ble det styggeste resultate..selv om det va berre i kantene sotefilmen var ikke helt fin.. så er nok best til alt er tørka:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår