Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager å si det, men det anlegget så forjävvligt ut.. Innehøytalere?

 

hehe,alle har sine meninger,men ja det var ikkje sånn kjempefint egentli synst jeg heller..ser ganske jalla ut... jupp..er ikke for noe 2,3,4 veis system i ett...lei av en del div bilsterio høytalere som alle har fks..så tenkte jeg sku prøve noe annent:)..jeg er mer sånn ha hver detalj i lyd for seg. testa det litt i dag på en liten 4 kanaler eg hadde,,faen det spillte høyt skal eg si deg:P...så kommer da subbene senere og monoblock osv og da..

 

vil ha bra bass detaljer,mellomtone og diskant så har man subbassen til det djupeste liksom.. men jeg ble litt overasket over lyden..men så har jeg jo ikke satt i bakvindu eller har bagasjelokk heller enda..så blir vell litt fylldigere da kansje..jaja:P

 

hmm det var voldsomt jeg sku skryte da..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en pitteliten oppdatering..hehe

 

ferdigsveist og sparkla osv bakskjermen som var skjært ut.

ferdigsveist_bakhjulbue.jpg

 

bynte på å lakka taket idag:P

lakka_taket_svart.jpg

 

Her og..

svart_taket.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe joda det er jo greit nok:P men nå har jeg no ikke lyd fra en v8`er heller da...det er skikklig lyd det:) trenger ikke anlegg heller da:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen det skatkje stå på det nei:P i dag sveisa jeg sånn badlook ting på panseret:P gikk fint det..så blir det litt små sparkling oppå igjen og lakke panser svart silkematt det og.jaja...hmmm er ikke så lenge til bilen er ferdig nå egentli. gleder meg som en snegle med v8`twinturbo på:P hohoho

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau i dag var jeg på biltema vertfall å handla litt snop til bilen...kjøpte ett bensinfilter..sånn enkelt ett..gjennomsiktigt med gult filter inni...er dette noe bra å bruke? men kossn skal eg få kobla det på? trur bensinen går gjennom ett stålrør opp til forgasseren osv...skal denn tas vekk og byttes med en gummislange ellernoe?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett filteret der røret under bilen går opp og inn på bensinpumpa via en slange. Da får du filtrert bensin til pumpa også. Husk å sette pila rett veg.

 

ok:) da får eg sjå om eg får det til:) men er ikkje desse bensinrørene av metall/stål ? for ser jo ut som det skal være gummislanger jeg skal smette på bensinfilteret...hmmm men kor ligger bensinpumpa til denne motoren egentli? i motor rommet?..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau her om dagen så lakka jeg opp igjen dashbordet svart blank,og litt inni der med speedometeret åsånt..ble fornøgd med litt gult og rødt:P og lakka litt på vifteluft utaka elle ka det heter som senere blir sett i diskanter muligens.

her er ett par bilder...litt dårlige bilder fra mobiltlf..

interj_r.jpg

 

og.. her:P

interi_r2.jpg

i mårgen blir det lakering av taktrekk...gjorde ferdig panseret i dag..grunna..sparkla der som er sveist på panserforlenger/badlook og lakka panseret svartmatt..ble ganske fornøgd..kommer mere bilder etter hvert..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

gulingen2.jpg?t=1202321150

gulingen3.jpg?t=1202321576

 

her ligner vell fargen kansje litt mere som i virkligheten....dårlige mobilbilder men.

guling.jpg?t=1202321675

i mårgen blir det lagt flere strøk å litt pussing osv..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår