Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

det sa eg for lenge siden... rett etter at du hadde gjort det.. :cheers: :cool: men ellers er det bra at vi er eninge da

 

hehehe:P er egentli ganske enkelt..bare matter ned litt og maskerer og sprayer svart matt med sprayboks som eg har gjort med tak og panser så blir sikkert greit:P

 

får skilta mine på mandag:D da blir det tilbake til bergen igjen=) og henge i gata hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter å ha lest tråden fra start til slutt så må jeg bare si dette... tektyl skal underbilen ikke inni, med den utskjerina av hatthylla så har du ødelagt bilen, avskilting grunnalg på stede ble nevnt her tidligere. ikke nok at bilen blir myk men det blir sig i bakruta og vann kommer inn...

 

 

det så så lovende ut i starten men hvor var det, det gikk galt???

 

inspirasjons bilde...

user_163_gal_1_pic_1.jpg

user_3331_gal_1_pic_2.jpg

 

 

 

slutt resultat...

eksos3.jpg

vinge.jpg

vinge2.jpg

bilen_jau.jpg5.jpg

interiretogratt.jpg

 

må bare gratulere med harry ramponert og ødelagt kadett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er nok avstiva og tett så det går fint, har fks en stålbjelke mellom bakre hjulbuer bak inni bagasjerom, på subkassa står det en stålbjelke som er skrudd fast i tykk mdf plater og støtter opp under vindus kanten så det går fint, eu god kjent er den og får skilt på mandag:) den ser kansje litt harry ut men etter soting osv men eg ekje den så er så fisefin heller, tektyl va kansje feil sagt av meg det som ble brukt inni bilen..husker ikke hva det var vi brukte osv...men under blir den tektylert ja.

 

og foresten,vinga som du ser på bilde der er ikke skrudd fast ellernoe, så ingen hull i bagasjelokk, vinga sto løst opp på...sku bare se hvordan det ble:) det e vell lov?:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg litt enig med B-power!! Kadett c er en nydelig bil som med meget få inngrep blir en grisefet bil!!

Det eneste jeg har valgt å gjort på utsiden av min er 60 senk, breie 13" , hvite blinkers.. thats it!!

 

For min del ble det for mye med svart tak, sotinga, og den monster potta som ikke passer i hop med den puslete motoren!! da har jeg heller det sugerøret som er orginalt!!

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er flere inspirasjons bilder...

 

Opel--C-Kadett-5juY.jpg

kadett_c_05-14.JPG

Opel-Kadett-c-Turbo--28EDS-3-5-2B-29-z9fB.jpg

galerieOpel-Kadett-c-Turbo--28EDS-3-5-2B-29-pf0l.jpg

1323811.jpg

 

 

 

syns d bler heilt feil å kritisere folk som legger ut bilder og hva de gjør med bilene vis du har problemer med hvordan folk gjør med bilene så ikke les tråder...

og jeg tror ikke du er den eneste som har bilder av fine kadetter.. tror han hadde og har klart å finne det selv

 

sier bare stå på jeg og har tro på at dette kan bli en tøff og fin bil tilslutt...

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,,, bilen ser kansje litt harry ut med sot,13"felger og mye gummi:D men jeg liker oldschool tiden, små felger,mye gummi:P blir vell nye felger osv etterhvert...og senk...muligens lavprofil og.

 

jaja da fikk eg skiltene min i går !:D da var det krusings hele dagen og natta nesten:P må bare ut med dashbordet igjen og koble til bensinmåler ledningen og lyset..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns d bler heilt feil å kritisere folk som legger ut bilder og hva de gjør med bilene vis du har problemer med hvordan folk gjør med bilene så ikke les tråder...

og jeg tror ikke du er den eneste som har bilder av fine kadetter.. tror han hadde og har klart å finne det selv

 

sier bare stå på jeg og har tro på at dette kan bli en tøff og fin bil tilslutt...

 

dette er ikke ondt ment, så nei det syns jeg ikke er feil. er bedre at noen gir en pekepinne på hva som skal til for å få denne bilene "grisefet". enn at noen ender i harry fella. men du er vel kansje en av disse som liker at noen kjører rundt i en herpa gammel opel, sånn at du kan snakke drit om opel folk?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor du har kasta bort tid og penger på ei dårlig lakkering, som kommer til å gi deg mye mer arbeid, når du skriver at du skal lakke den opp skikkelig da :)

 

maligspannet kostet meg en 400lapp og noen spraybokser av svart..som på panser og tak er matt svart og under bagasjelokk og panser er svart blankt.. det ser vertfall ikke jalla lakket ut hehe....for har lakka en del før så ble ganske jevnt og fint bedre en eg hadde trudd.men men..

 

men det ble no sånn det blei, måtte ha bilen på veien og bli ferdi me den så fort som mulig egentli for jeg reiser til der jeg bor igjen, så ble å lakke bilen på en enkel måte...får bare ta meg tid til å heller pusse den ned igjen ellernoe når eg får bedre tid evt.:) og når jeg får tak i penger og jobb:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår