Gå til innhold

BMW 535i - Høyt bensinforbruk - TRENGER HJELP!!!

Ranger emnet


Chall

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da har jeg prøvd annen luftmengdemåler.. fra M5, men den så rimelig lik ut og passa rett i stikket.

 

motoren fusker like ille med den, Det var ikke en dritt forskjell

 

Det neste jeg kan tenke meg er feil da, er kanskje kaldstart systemet?

 

Hvor sitter kaldstartdysa?

 

Noen andre som har noen tips?:(

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg prøvd annen luftmengdemåler.. fra M5, men den så rimelig lik ut og passa rett i stikket.

 

motoren fusker like ille med den, Det var ikke en dritt forskjell

 

Det neste jeg kan tenke meg er feil da, er kanskje kaldstart systemet?

 

Hvor sitter kaldstartdysa?

 

Noen andre som har noen tips?:(

Dem kan passe overrens, men du må se på ett nr som står på undersiden av den, samt at de må ha samme produksjonsmerke.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem kan passe overrens, men du må se på ett nr som står på undersiden av den, samt at de må ha samme produksjonsmerke.

 

ok, skal se etter. men veit du hvordan den måleren inne i dashen er kobla? den for liter per mil (forbruk).

 

Den står nemlig på maks hele tia

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sitter visst i forbindelse med åpningstiden til dysene, og det vil si at mine står åpne hele tia :( det bare renner igjennom bensin mest antagelig.

 

Skal prøve å bytte hjernen, hvis jeg får tak i en:)

 

Sånn ellers har jeg lagt opp skjerma phonokabler og alt av kabler til anlegget i bilen, samt kobla opp mp3 spilleren:) Satt på plass deksler og baksete osv + kapping av hull til 6x9 i hattehylla.

 

dsc00181iz8.th.jpg

 

dsc00179im7.th.jpg

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sitter visst i forbindelse med åpningstiden til dysene, og det vil si at mine står åpne hele tia :( det bare renner igjennom bensin mest antagelig.

 

Skal prøve å bytte hjernen, hvis jeg får tak i en:)

 

Sånn ellers har jeg lagt opp skjerma phonokabler og alt av kabler til anlegget i bilen, samt kobla opp mp3 spilleren:) Satt på plass deksler og baksete osv + kapping av hull til 6x9 i hattehylla.

 

dsc00181iz8.th.jpg

 

dsc00179im7.th.jpg

 

Tenkte jeg skulle ut med hatthylla i delebilen min, må vel ut med baksete ryggen for å ta den ut? har ikke sett så mye etter, men er vel kun de skruene på baksiden av setene mao inni bagasjerommet jeg må ut? Aldri vært ut med baksetene i E28 før. Jeg skal inn med noen høytalere der, samt en 12".

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er ikke helt sikker gitt:) Tok ikke ut hattehylla jeg, bare tok av det øveste trekket og kappa hull i stålplata.

 

Ingen som har en Motronic hjerne til 535i til overs vel??:D siden jeg har bursdag i dag. hehe

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst, var vel feiring i helga da? ;)

 

Blir til helga tipper jeg, sammen med 3-4 andre som har bursdag omtrent samtidig :D hehe

 

Sånn ellers er jeg på utkikk etter Motronic hjerne. har sendt en del mailer osv så får se hva som skjer:)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår