gizzmo Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 får vann inn i bilen hvor kan det komme fra ? audi 80 avant 1993 mod 2,6 v6 er men får putt i gulve på førersiden noen som har vert borti det samme ?:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Mange som har dette problemet på disse bilene... Inkludert meg selv... Jeg mistenker at vannet kan komme inn i fra lufteintaket mellom vinduet og panseret... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Sjekk at det ikke er kommet vann eller kjølevann i varmeapperatet. da renner det vanligvis ned der mener jeg. og at det ikke ligger mye blader å drit rundt som tetter dreneringshullene. Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 jeg ville også ha sjekket drenerings hullene:) det problemet hadde jeg også. og da var det fult av dritt i drenerings hullene. løv og blader. snakket med møller om dette. dem sa det at du kan ta en hageslange der framme, og da skal hullene greie og ta vekk vannet. gjør dem ikke det, så er dem tett og du ser hvor vannet sannsylig vis kommer inn:) jeg brukte høytykk på drenerings hullene mine. fungerte fint:) husk bruk ommhu når du gjør dette så du ikke flommer hele bilen. annen ting er at det kan komme vann inn i bilen via sikkrings holderen der framme. den har en veldig tilsom pakning under boksen der alle ledningene går inn i bilen. du kan se inngangen hvis du tar av platen under rattet. (lettere og se undersiden på sikkrings holderen da) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Et vag symptom er jo at det lekker via dørene. Plasten på innsiden av døren løsner og lekker. Vet ikke om dette er noe problem på Audi 80, men verdt å sjekke. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 jeg ville også ha sjekket drenerings hullene:)det problemet hadde jeg også. og da var det fult av dritt i drenerings hullene. løv og blader. snakket med møller om dette. dem sa det at du kan ta en hageslange der framme, og da skal hullene greie og ta vekk vannet. gjør dem ikke det, så er dem tett og du ser hvor vannet sannsylig vis kommer inn:) jeg brukte høytykk på drenerings hullene mine. fungerte fint:) husk bruk ommhu når du gjør dette så du ikke flommer hele bilen. annen ting er at det kan komme vann inn i bilen via sikkrings holderen der framme. den har en veldig tilsom pakning under boksen der alle ledningene går inn i bilen. du kan se inngangen hvis du tar av platen under rattet. (lettere og se undersiden på sikkrings holderen da) :) Hvor finner man disse "dreneringshullene" ? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg