FlameR2k Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei folks! Lurte på om dere visste hva intervall for regreim bytte er på disse 20vt motorene? Vurderer nemlig å kjøpe en som har gått 70 000km siden sist bytte.. Noen som vet hvor en kan finne brosjyrer, intstruksjonsbok osl ? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 lurer på om ikke regreim er 120 000km sak. Uansett bedre med et bytte for mye enn for lite... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 120k km eller 5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 120k km eller 5 år. Stemmer, men det er under Tyske forhold uten nordisk vinter, samt mye langkjøring. Her til lands bør du skifte på 90' km. Jeg skifter på 75' (billig forsikring) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Stemmer, men det er under Tyske forhold uten nordisk vinter, samt mye langkjøring. Her til lands bør du skifte på 90' km. Jeg skifter på 75' (billig forsikring) som jeg skulle ha sagt det selv...på min 8v, så tør jeg litt mere enn 90k.men den 20v'ern ville jeg ha hatt på den sikre siden. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Driver å bytter registerreim/løpehjul/vannpumpe/termostat/multireim på min S6 nå. Har gått 90k og 6 år. Registerreimen ser helt fin ut, ingen sprekker eller oppflising. Multireimen derimot er oppflist og sprukket og veldig klar for bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg