Gå til innhold

Min Audi A4 B6

Ranger emnet


rogerj

Anbefalte innlegg

Hemmelig?

 

Hvorfor det? Ikke misforstå meg. Jeg bryr meg ikke om hvor mye du måtte ut med for bilen, men hvorfor vil du ikke si det?

:hvaskjera

 

Ripped off? :)

 

Sjekk autodb hva jeg selger den for, så kanskje du får en liten anelse om hva jeg ga for den:) Selges til fordel for RS4 btw..

 

Flere bilder:

 

DSC00234.jpg

 

DSC00232.jpg

 

DSC00228.jpg

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk autodb hva jeg selger den for, så kanskje du får en liten anelse om hva jeg ga for den:) Selges til fordel for RS4 btw..

 

Så du ville ikke si hvor mye du ga for den, for du skal selge den for mer enn du kjøpte den for? :)

 

Legg ut link da. Søkemotoren til Autodb suger rompe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ville ikke si hvor mye du ga for den, for du skal selge den for mer enn du kjøpte den for? :)

 

Legg ut link da. Søkemotoren til Autodb suger rompe!

 

Du ga deg liksom ikke på dette med hva jeg betalte for den? Hva får du ut av det egentlig? det lurer JEG på? Hva betalte du for din bil? Og hvordan fikk du tak i pengene? Gidder du å sende kontoutskriftene dine på mailen min? Evt. lønnsdokumentasjon?

 

Blir litt dumt :)

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ga deg liksom ikke på dette med hva jeg betalte for den? Hva får du ut av det egentlig? det lurer JEG på? Hva betalte du for din bil? Og hvordan fikk du tak i pengene? Gidder du å sende kontoutskriftene dine på mailen min? Evt. lønnsdokumentasjon?

 

Blir litt dumt :)

 

Hehe... jo, jeg gjorde jo det. Jeg konkluderte.

 

Jeg synes bare det er rart når folk ikke vil si hva de har gitt for bilen. Det ligger litt i samme gate som "hva ga du for den gps'en?" og "hva ga du for den leiligheten?"

 

Det har litt med markedet å gjøre også. Det er gøy å følge litt med på prisutvikling. Hvor stort et pengesluk vil være (tenker f.eks. på singleframe grill) osv.

 

Jeg ga 315k for min. Det er litt over 2 år siden nå.

Pengene lånte jeg av banken.

 

Jeg har ikke mailadressen din så jeg kan ikke sende deg noe :)

Jeg har uansett ikke tilgang til kontoutskriftene mine der jeg er nå.

 

 

Legger du ut link til annonsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er, men jeg synes det er personlig. Ga 290.000 for min, og har brukt alt for mye penger på den. Selger den for 300.000 eventuelt billigere ved raskere avgjørelse. Pengene tok jeg fra bruks kontoen.

 

 

Jeg lurte bare på hvorfor du ikke ville si det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke vil si det så hvorfor gidder du å mase så mye for å få det ut av han ? Han ville ikke si det, greit, ferdig ! Ikke noe du har noe med uansett spør du meg :)

 

Flott bil forresten!

 

Jeg lurte på hvorfor han ikke ville si det!! Hva er grunnen til at noen ikke vil si hva de har gitt for bilen? DET er det jeg lurer på. Hvorfor er det ingen som får med seg det?

Jeg driter i hvor mye han måtte gi for bilen...

 

Jeg maste heller ikke om å få vite det. Jeg ga bare min mening rundt det.

 

 

Ellers er jeg enig i at bilen er fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh,det er opp til eier å bestemme..Om han vil røpe prisen eller ikke,jeg personlig hadde ikke fortalt det til noen,hvor mye jeg ga for bilen min.Bare det at bilen er her ute,med mye info,f.eks stereo,motor osv osv.Det holder i massevis,er unødvendig å forteller hvor mye bilen kostet.Er greit hvis det er snakk om en 92 mod Nissan Sunny til 10 000 kr..Jaja,samma det.Er trøtt nå,og litt små hissig.Tror derfor innlegget blir litt rart,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår