Gå til innhold

volvo amazon 1966

Ranger emnet


Greipstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjen.

 

Skal være et bokstav i type nr/ch.nr betegnelsen på bilen.

 

Hvor står ch.nr ditt slått inn??

Over varmeapp.huset eller mellom batterikassa og varmeapp.huset?(under varmeapp.kranen)

 

Eks. 131341M123456

 

Funnet ut at ch.nr 144400-216949 på 2-dørs biler (P130) er 66 mod.

 

Da skal det i utgangspunktet være den bakakselen du har fått tak i som skal passe på bilen din.

Skal sjekke i en delekatalog en dag for å se om det kan være noe ch.nr begrensning på det gamle og det nye bakhjulsopphenget i 66.

Men dette er evt. ukjent for min del.

 

Az121...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Skal være et bokstav i type nr/ch.nr betegnelsen på bilen.

 

Hvor står ch.nr ditt slått inn??

Over varmeapp.huset eller mellom batterikassa og varmeapp.huset?(under varmeapp.kranen)

 

Eks. 131341M123456

 

Funnet ut at ch.nr 144400-216949 på 2-dørs biler (P130) er 66 mod.

 

Da skal det i utgangspunktet være den bakakselen du har fått tak i som skal passe på bilen din.

Skal sjekke i en delekatalog en dag for å se om det kan være noe ch.nr begrensning på det gamle og det nye bakhjulsopphenget i 66.

Men dette er evt. ukjent for min del.

 

Az121...

 

 

er på jobb nå, så husker ikke helt hva det sto på type. men tror det stod 13134 vf eller noe.. merkeskiltet er til høyre for varmeapparathuset når du står foran bilen.

 

http://www.jorgenrud.no/bilverksted/2007/amazon_prisliste_07.xls

 

men på bilde på side 34 er det bilde av begge opphengene. tror det er 67-70 jeg har, mens 57-66 jeg kjøpte..

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kan nok bli en del bedre hvis du bytter snekke eller overhaler den du har, ellers kan det være greit å justere forstilling, for å få bedre "selvopretting"

 

okei, ska prøve å slakke snekka, om ikke det hjelper, prøve å stramme den mer. hvordan justeres den? må vel gjøres på verksted det?:P

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på eu kontroll i dag, men fikk 4 feil. må ha en ny bærearm bak som jeg venter på fra iglebæk, brekket for dårlig, manglet en splint på en av styrekulene og at understellsnummeret ikke er lesbart. hvor står dette? trodde bare det var det merket som stod på bremsesylinderen jeg...

 

 

grunnen til at jeg må ha ny bærearm

DSC01622.jpg

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor står ch.nr ditt slått inn??

Over varmeapp.huset eller mellom batterikassa og varmeapp.huset?(under varmeapp.kranen)

 

 

Az121...

 

 

Fant det nå. sto slått inn mellom batterikassa og varmeapparat huset.. men var vanskelig å se hva som stod.

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår