Gå til innhold

volvo amazon 1966

Ranger emnet


Greipstad

Anbefalte innlegg

Skjer det noe mer her da? Fått den igjennom pkk og ned på riktig høyde med riktige hjul igjen?

 

nope, har ikke skjedd mye her nei.. venter på en fyr som sannsynligvis flere her inne er vant til å vente på:P har bestilt ny bærearm fra iglebæk, men den kommer jo aldri.. så får vel bare vente. men nå kjører jeg med orginal fjører og sommerfelgene da;)

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC01620.jpg

 

men får det ikke helt til å stemme.. med mitt oppheng og det nye type opphenget.. for bærearmen er som 2 stag inntil hverandre som dere ser på bilder.. og det staget som går over der er den skrudd på en annen måte i karosseriet. noen som har en forklaring på dette?

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC01620.jpg

 

men får det ikke helt til å stemme.. med mitt oppheng og det nye type opphenget.. for bærearmen er som 2 stag inntil hverandre som dere ser på bilder.. og det staget som går over der er den skrudd på en annen måte i karosseriet. noen som har en forklaring på dette?

 

 

Den bærebrua di er forsterka for å bli litt sterkere. Det underste staget er sveiset på under det andre som er skrudd fast.

Det er noe han som jeg kjøpte bilen av hadde gjort. om det i det hele tatt har noen hensikt er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men får det ikke helt til å stemme.. med mitt oppheng og det nye type opphenget.. for bærearmen er som 2 stag inntil hverandre som dere ser på bilder.. og det staget som går over der er den skrudd på en annen måte i karosseriet. noen som har en forklaring på dette?

 

 

Den bærebrua di er forsterka for å bli litt sterkere. Det underste staget er sveiset på under det andre som er skrudd fast.

Det er noe han som jeg kjøpte bilen av hadde gjort. om det i det hele tatt har noen hensikt er jeg ikke sikker på.

 

ååja, men da skjønner jeg;) takk ska du ha..

 

er ikke noen som har en trommel til overs her inne?:)

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag blei jeg lei av å vente på delene fra iglebæk. så da tok jeg turen for å handle bærearm og trommel av en venn:) fikk av trommelen etterhvert, med avtrekker. funker som bare det med avtrekker!:) bærearmen fikk jeg ikke av, for den hang så i foringen foran, noen tips til å få ut bolten som går gjennom foringa?

 

fant selvfølgelig fler deler som frista, så kjøpte med en stol og et sjalusi;)vet ikke om det kommer til å se bra ut med sjalusiet eller ikke.. får se. ska lakke det svart hvertfall

 

her lå vi og skrudde på en bil langt inne i skauen.. var en fin amazon det der en gang:(

DSC01703.jpg

 

DSC01706.jpg

 

DSC01707.jpg

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
DSC01620.jpg

 

men får det ikke helt til å stemme.. med mitt oppheng og det nye type opphenget.. for bærearmen er som 2 stag inntil hverandre som dere ser på bilder.. og det staget som går over der er den skrudd på en annen måte i karosseriet. noen som har en forklaring på dette?

 

blei plutselig i tvil om en ting nå.. heter det nederste staget momentstag, og det over bærearm?

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 9 months later...

har forresten kommet ny motor i amazonen :)

det blei en b20 som har stått i en beltevogn. så måtte flytte over diverse deler fra b20en som sto i. Nye motoren har gått 6000 km.

Det står to su gassere på den. så regner med det er rundt 100 hk i den?

 

her står den på beltevogn bunnpanna.. litt stor, hehe :)

DSC00100-1.jpg

 

DSC00114.jpg

 

DSC00123.jpg

 

DSC00126.jpg

 

DSC00401.jpg

1966 Volvo Amazon b20

1993 Nissan 200sx s13 ca18det

1992 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår