Gå til innhold

finne feil på politi, og politikjøretøy

Ranger emnet


MrDanger

Anbefalte innlegg

sett mange ganger at snuten ikke bruker blinklys..

 

DÉT er ikke bra. Men man kan selvsagt vurdere nyanser her også, da. Det er forskjell på å ikke bruke blinklys når man er aleine på veien, og på å ikke bruke blinklys når man f.eks. skal ut av ei rundkjøring hvor flere står og venter på å få kjøre inn :)

 

Jeg HATER folk som ikke bruker blinklys, slik at jeg må stå og vente unødvendig...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At politiet ikke bruker blinklys er jo helt vanlig. Lå bak en senest i går. Kjørte gjennom tre rundkjøringer uten antydning til å blinke

 

Da går det jo an å spørre dem hvorfor de ikke bruker blinklys :) Dersom det blir sagt på en sånn noenlunde høflig måte, vil jeg tro at vedkommende politimann blir en smule flau, og at han han tar seg sammen med tanke på blinklysbruk...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det jo an å spørre dem hvorfor de ikke bruker blinklys :) Dersom det blir sagt på en sånn noenlunde høflig måte, vil jeg tro at vedkommende politimann blir en smule flau, og at han han tar seg sammen med tanke på blinklysbruk...
Hadde desverre ikke blålys, så jeg fikk ikke stoppet dem:watchout

Det skal sies at det var en sivilbil, det gjør jo ikke saken bedre, men de føler seg kanskje litt friere

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår