toyofan Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hvor mye stress er det å få en Calibra 16V 2,0L (uten turbo) i en corsa b? da tenker jeg på girkasse/motor fester, maskinering +++ fins detnoen annen grommere motor som er bolt on kasnkje? Mvh Mats Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Får komplett ombyggingssett fra M-tech til corsa B med c20xe Må ha nye drivaksler, motorfester++ Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Beklager å vekke opp en gammel tråd, men jeg tenker på å gjøre dette jeg og, putte Calibra-motor i Corsaen. Du sier at M-tech har ombyggningssett til Corsa B, men finnes det til A og? Har søkt etter M-tech på nett, men finner jo sykt med sider.. Har enda ikke funnet en som har med bil-deler og gjøre, om det ikke har gått meg hus forbi. Noen idè om hva det hele kan koste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Får til corsa-A ja Mathijssen Technics - Opel Tuner Nederland Koster nok fort 7000.- for komplett sats. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg