Gå til innhold

Pris på Audi TT 1.8T 225hk motor?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hepp...

Er det noen her som vet hva en 225 1.8T TT motor ligger på? Har sjekka med NBS men de har ingen på lager og kunne derfor ikke gi en prisantydning.

Hvis jeg får tjent inn nok pæng så er det noe som kan vurderes i Golf.... hvis noen har lest nyeste PVW, Cover bilen der hadde det.

Vet ikke hvor mye motorer ligger på sånn ca, men hvis det ikke er så ekstremt stor forskjell mellom en 1.8T motor enn andre aktuelle forslag er jo det noe å tenke på...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble solgt en slik motor i Sverige for ca 18.000 SEK,- forrige vinter en gang.

Ellers så prøvde vel firmaet Vestfold Styling & Tuning å selge en S3 motor for 30.000,- NOK i våres - uten særlig hell. (Selvfølgelig med den prisen :D)

Let etter det i Tyskland eller Sverige, utvalget er nok større der :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Vet ikke hvor mye motorer ligger på sånn ca, men hvis det ikke er så ekstremt stor forskjell mellom en 1.8T motor enn andre aktuelle forslag er jo det noe å tenke på...

Mye arbeid med ledningsnett og startsperre osv på denne motoren.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Det ble solgt en slik motor i Sverige for ca 18.000 SEK,- forrige vinter en gang.

Ellers så prøvde vel firmaet Vestfold Styling & Tuning å selge en S3 motor for 30.000,- NOK i våres - uten særlig hell. (Selvfølgelig med den prisen :D)

Let etter det i Tyskland eller Sverige, utvalget er nok større der :)

Har tyskerne side® noe ala vi har http://www.bruktbildeler.com?

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.000,- var jo faktisk overraskende billig syns jeg. Nå har ikke jeg peil. på motorpriser, men jeg hadde regna med rundt 30.000,- da... :D

Dette burde kanskje vært tatt på Golf forumet men;

Noen som har forslag til andre motorer som passer fint oppi? Turbo eller ikke, men gjerne med noen hester, eller potensiale for en del hester...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Helt off topic, men hadde det ikke vært en idé å sette en 150TDI i en 180Hk TTQ? Da kunne man trimma dieselmotoren, og fortsatt slippe mye ekstra avgifter (litt på volum kanskje) :D

Faen, det var jo min idé det jo! :D

I Tysland får du TT med 150 hk 2wd (fåes ikke med quattro), denne er jo både mye lettere og svakere og dermed mye billigere å ta inn!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

18.000,- var jo faktisk overraskende billig syns jeg. Nå har ikke jeg peil. på motorpriser, men jeg hadde regna med rundt 30.000,- da... :D

Legg merke til at det var SEK,- dvs Svenske Lire :D På det tidspåunktet stod kursen i 0,81 slik at det ble 19% rimeligere ;) Altså rett under 15' Norske.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider