Gå til innhold

3 og 4 August er det VW Audi Club hovedtreff på Vålerbanen - hvem og hva kommer ?

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gringo

 

Du blir nok forvist til grusplassen sammen med fårdene og uncleben mobilene ..... :rolleyes:

 

Kan du ikke bare melde deg inn da Ola ? Når du først kommer så kan du jo også ta den en tur på banen ( ta med hjelm ). På lørdag kveld blir det full grillings och öl for medlemmene.

 

Bør jeg da melde meg inn der nede, eller gjøre det over nettet?

Var inne på siden til klubben nå, men det sto noe om at kid var så viktig, at jeg regner med at jeg må få tilsendt en regning for å gjøre det over nettet!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by ola

 

Bør jeg da melde meg inn der nede, eller gjøre det over nettet?

Var inne på siden til klubben nå, men det sto noe om at kid var så viktig, at jeg regner med at jeg må få tilsendt en regning for å gjøre det over nettet!

 

Det kan du like gjerne gjøre "on site"når du kommer, så får du utdelt uniformen også;) (klistremerker og skiltplater:D)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah ..... what HE said :)

 

hehe, du kan fint melde deg inn på stedet - John Kopperud - klubbleder håndterer alltid mange innmeldinger på stedet, så det er null problem.

 

C`om on, join tha fun :usa:

 

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...... nå er det ikke lenge igjen :D :D :D :D :D :D :D :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deg kjøre loppa... ser ut som du satser ganske friskt med den cabben....

 

banetreff er skummelt.. fikk plutselig mer lyst enn noensinne til og trimme og herje jo..

 

 

fikk også lyst og sette inn en skikkelig oljekjøler, sette på dekk som ikke er for varme etter 5 runder, og bremseklosser som ikke lukter så varmt(standard G60 klosser)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

 

Med hvem denne gangen??

 

:D :D :D :D

 

sorry.. måtte bare

 

Hehe, ikke no napp denne gangen gitt ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

så deg kjøre loppa... ser ut som du satser ganske friskt med den cabben....

 

banetreff er skummelt.. fikk plutselig mer lyst enn noensinne til og trimme og herje jo..

 

 

fikk også lyst og sette inn en skikkelig oljekjøler, sette på dekk som ikke er for varme etter 5 runder, og bremseklosser som ikke lukter så varmt(standard G60 klosser)

 

Jupp, bilen er til for å brukes den. Selv 1500 kg bil m/org. motor og automat blir skikkelig gøy med senkesett, justerbare koni, gode bremser og dekk:D Fikk tatt et par S6'er (C4) og en fin 2.plass i klassen min i VACCS :D *Stolt* hehe.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Grattis!! :)

 

ehem.. Gode bremser??? Er det sånne bremser som det kommer flammer fra??? hehe.. ;) Stilig å se på.. skulle hatt det på film...

 

Ja- de er jo gode - derfor det gnistrer litt ;) klossene er helt ferdig, falt av små biter på endene som har svidd seg fast i felgene :d

hehe

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laffen

Noen som fikk med seg hva som skjedde med den quattron som kjørte av? Var vel en audi 80 tror jeg, som gikk ganske jevnt...

 

Var en Audi 80 med RS2 motor ja. Går som et helvete!!!

Litt kniving med Tommy`s A4 og Dahlback`s RS4 og det gikk rett ut i sandvollen. Vet ikke hvordan det gikk men.. Han satser hvertfall med bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

Var en Audi 80 med RS2 motor ja. Går som et helvete!!!

Litt kniving med Tommy`s A4 og Dahlback`s RS4 og det gikk rett ut i sandvollen. Vet ikke hvordan det gikk men.. Han satser hvertfall med bilen!!!

 

Har ikke hørt noe helt sikkert jeg heler men tor at det gikk bra med bilen. Sjaførn har det bare bra.

Slangen til IC hoppa av så hva som kan ha kommet inn her må man bare se på

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår