craxz Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Noen som har noen erfaring med felgene fra biltema? Regner med at det ikke er noe hardcore, men blir de levert skeive? Skal sitte på en Polo, så er begrensa med krefter i saken, er dama som kjører så blir ikke kjørt svin (tror jeg) .. Noen som har noe å si? Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 la meg si det sånn at biltema har noen ganger bedre kvalitet enn det folk tror ... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 En venninne av mamma har Biltema felger:cool: Faktisk utrolig gode felger, tåler ganske mye egentlig. Biltema kan være bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Har hatt felger fra tema jeg også.. Helt kurant. Var ikke noe dårligere enn andre normale felger.. Jeg kjørte på mye dårlige veier, men de ble ikke bulket eller skjeve av den grunn. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Felgene fra biltema må gjennom kontroll, og de er også kvalitetsikret. Om jeg ville ha kjøpt noen for å få bilen til å skille seg ut? nei! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Dama ville ha samme felgene som meg, men var vist "dyre" å få i 15" i forhold til at det var 15", merka meg da at biltema felgene var temmelig like, om ikke identiske.. ga 6 løk for 18" mine (spesial pris) og ho måtte vist gi over 5 for samme bare i 15" felgen min: Biltema felgen: Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 sant så sant, biltema kan ha mange gode varer. men også som ryktene sier, dårlige varer. Kjøpte en 1/2" skralle, den har holdt i 4 år. med 1meter forlengning. like god :) 3/8 skralle, uten forlenging, holder ennå. men koppene deres er ikke like god da. har sprengt noen derifra, men klart: de har fått sin behandling, hehe. skulle til å kjøpe felger derifra, men glemte det etterhvert. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Mhm en del bra. Verktøyet med 10 års garanti er bra. Det andre verktøyet er ikke noe og satse på. :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Det må jo være helt kurrant med sånne felger på bilen til dama hvis hu syns de ser greie ut? Er vell ikke så mange jenter som bryr seg så veldig om hvor sånne ting kommer fra bare det ser greit ut? Er liksom litt annerledes enn klær for de...:P Det er det ihvertfall med dama mi :) Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Biltema er vell greit det ja! finnes værre kvalitet!kjøpte biltema sub der engang og faktisk så var den subben bedre enn den jeg betalte for 600 kr så sier jo litt også:) løp og kjøp sier jeg :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Høres flott ut, da blir det fort biltema da! ;) Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Det er jo selvfølgelig ikke biltema selv som lager de felgene.... Derfor er jeg ganske sikker på at de holder samme (middels) kvalitet som andre billigfelger hos sharif, hussein, al-jazeera eller dekkdiktatoren.no Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg