Gå til innhold

Trenger råd ang 1000-metere..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg 1000metere til 244'en min, men det jeg da er usikker på, er hvilke lykter som kommer til å passe bra med usa-fronten.. Blir vel litt rart med svære bøttelykter midt i alle firkantlyktene, og firkanta 1000-metere ser igrunnen ikke så fint ut.. Derfor tenkte jeg da på de små runde man får kjøpt og de fleste fester dem under skiltet eller deromkring.. Noen som har bilder av 240 med usa front og 1000metere?

 

Håper på svar. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du overhodet skal ha 1000m på bilen din bør du skjule de bak grillen. Dette fordi 240 med usa (runde og 4kantede lys) ser invalide ut med 1000m som stikker seg ut i midten. Hella hadde før iallefall noen fjernlys de kallte microFF (om jeg ikke husker feil). Disse gir kjempemessig lys i forhold til størrelse og kan fint skjules bak grillen for å få det litt mere diskret og pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo til å se lyktene som er bak grillen, å da kommer det vel til å se rart ut med 2 bøttelykter bak der.. Var derfor jeg kom på tanken med de små runde som man kan ha under skiltet f.eks..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar.. Tror ikke han liker at du kaller bilen hans "ellers stygg" :P Men du får jo sånne små fjernlys, som likner på grøftelys da. Jeg hadde det, altså fjernlys, nede i di hullene som grøftelysa skal stå. Ser langt bedre ut.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bytte pærer eller reflektorer, for det er slett ikke noe dårlig lys på 240en hvertfall!

 

Og du ødlegger utseende på en ellers stygg bil enda mer!

 

Men det er jo typisk dere nordlenninger å ha slikt på bilene deres.

 

Det er jo mye dårligere lys i USA-fronten enn i den "vanlige" da..

1000-metringer er jo rally da, men på usa-front kommer det nok til å se jalla ut ja...

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bytte pærer eller reflektorer, for det er slett ikke noe dårlig lys på 240en hvertfall!

 

Og du ødlegger utseende på en ellers stygg bil enda mer!

 

Men det er jo typisk dere nordlenninger å ha slikt på bilene deres.

 

nå oppfatter jeg deg som en tufs!

vi har slike lys fordi vi trenger det! har vurdert det på min fordi jeg trenger det, ikke for at det er tøft...

dårlig med gatelys her omkring ja.

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ellers stygg bil mente jeg 240er generellt.

 

Er ikke så mye gatelys er på vestlandet heller skal jeg si deg..

 

Men viss det er så dårlig lys i den USA fronten så er der vel bare å sette på 1000-metringer det.

 

Er vanvittig dårlig lys på 200sx S14a, men man setter ikke 1000-metringer på fordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanvittig dårlig lys på 200sx S14a, men man setter ikke 1000-metringer på fordet:)

 

Det er derfor plastfangerne på dem bilene der bar gir etter under vekta av et par ordentlige tusinger det;)

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår