licorice84 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 skulle bytte clutchwire på en golf 2 1.8. etterpå skulle jeg starte den, men da skjedde det ingen ting. ingen lyd i innslag, men spenning ble målt på starter. trodde starteren hadde tatt kvelden, så den ble byttet i dag... uten resultat. kortsluttet starteren, da går den, men uten å slå inn og dra med seg motor. kan jeg ha vært borti noen slags sikring under rattet når jeg dreiv med clutchen? takk for alle svar... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 du har ikke vært borti ei ledning på startmotorn da? er ei tynn rød ledning som går inn på innslaget. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 det er faktisk en ledning med en kabelsko der, som ser ut som skal inn på innslaget, men tror jeg har hengt der så lenge jeg kan huske. har prøvd å sette den på innslaget, men ingen forskjell. skal ut og se litt nå. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Du har nok glemt å koble på ledningen riktig på startern ja. evt dårlig jording. men siden du får kortslutta den så tviler jeg på sistnevnte. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Uansett må feilen være ett sted på forbindelsen mellom tenningslåsen og starteren. Mål om du får spenning på den tynne ledningen når du prøver å starte, koble den gjerne fra når du måler. Ingen spenning --> følg ledningen tilbake til tenningslåsen og sjekk evt. selve tenningslåsen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Sjekk jordingen mellom girkasse og chassi.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 god morgen, karer! fikk fiksa det, det var dårlig kontakt i ledningen på innslaget. etter litt feilsøking og re-wiring, starta den som bare det :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 lett som bare det! ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg