Phinex Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Vi må få stoppet disse svina altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Vi må få stoppet disse svina altså. *Fnis* Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Gidder ikke legge ut om saken her, da jeg vet de er mer eller mindre aktive på forumet, men venter på deler jeg bestilte hos driftstyle.no. Greit og informere kunden om at ting ikke er på lager, og at det tar til nå 1mnd å få det på lager. Sier nå at "hvis vi ikke klarer å få inn varene må vi finne på noe annet lurt". Idioter Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Fint at de er aktive, så de selv kan lese hvilken flott jobb de har gjort. Nei, kall dere hva dere vil. Jeg kommer aldri til å handle fra dere, og heller ingen jeg kjenner. Hadde ikke sansen for Puff daddy, og har heller ikke sansen for P-Diddy... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 En god nettbutikk skriver hvor mange av delen de har på lager. Om de klarer å stable frem noe slikt kanskje jeg skal handle der i fremtiden, men jeg nekter å handle der vist ikke. Finnes så utrolig mange flere nettbutikker med konkurransedyktige priser, og bedre rykte på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Sier nå at "hvis vi ikke klarer å få inn varene må vi finne på noe annet lurt". Idioter Du står fritt til å heve kjøpet ditt NÅR som helst, du vet det? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Du står fritt til å heve kjøpet ditt NÅR som helst, du vet det? Men så har det vel vist seg at rett og realitet har vist seg å være to forskjellige ting for dette firmaet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Men så har det vel vist seg at rett og realitet har vist seg å være to forskjellige ting for dette firmaet? Og hva gjør man da? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Og hva gjør man da? Eh, har du ikke fått med deg hele saken med MTS? Den dårlige historien dems går laaangt tilbake, med utallige misfornøyde kunder som aldri har fått varene side, svar på mail, svar på telefon, eller pengene tilbake. Er ikke bare bare. Men du kan jo si med engang hva man burde gjøre, du som helt opplagt har en helt genialt enkel løsning. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Det kan jo hende han faktisk hadde et spørsmål. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Kan å lese mellom linjene jeg. :) Jeg kan holde opp handa mi, så kan du lese mellom mine linjer og? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Eh, har du ikke fått med deg hele saken med MTS?Den dårlige historien dems går laaangt tilbake, med utallige misfornøyde kunder som aldri har fått varene side, svar på mail, svar på telefon, eller pengene tilbake. Er ikke bare bare. Men du kan jo si med engang hva man burde gjøre, du som helt opplagt har en helt genialt enkel løsning. Unnskyld meg, du har tydeligvis mensen og/eller sopp i underlivet og tålte ikke ett spørsmål.. Takk for hjelpen! :flushit: Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Må nok skuffe deg der. Er nok mann. Og manndommen min er sikkert 10 centimeter større enn din. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Nå kunne jeg sikkert fulgt opp med hets av deg som person, men velger og la være.. Kan du heller svare på spørsmålet mitt eller svarte du på denne tråden kun for å slenge dritt? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) MTS autoparts har startet ny side... driftstyle.no Samme folka, samme dårlige økonomien og samme gammle svindelsakene pågår.http://www.steinhaug.no/script/EasyDomain/EasyDomain.php?owner=1&domene=driftstyle.no .. Endret Februar 16, 2009 av Ainona88 Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg