Gå til innhold

shimsing av olje pumpe

Ranger emnet


krbarstad

Anbefalte innlegg

Sånn bortsett fra at det er viktigere å øke flødet enn trykket ved de fleste former for trimming. Ved montering av f eks turbo og underspyling kan det dog være aktuelt å øke trykket noe.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt meg fortalt av folk som tjener til livets brød på bygging av motorer at shimsing ikke er nødvendig på nye pumper hvertfall..

 

Men greit hvis den har vært med en stund.. blir jo ikke noe spenstigere med åra den fjæra.. ellers så blir jo pumpa slitt sånn generelt ellers også.

 

plansliping av lokket på pumpa bruker heller ikke å være så dumt.

 

(mener sef. den største org. pumpa her,da det er den som er aktuell ved turbo og spes. mye effekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår