volvoturbo! Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 NR på hjernen:0280000984. Håper noen som veit:thumb Er en 1996 mod b230Fk det er snakk om her forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Då har du mest sannsynlig startsperre i hjernen. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 948 boksen har startsperre. Den fjernes med en trim-chip... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg kunne ikke helt la være å flire litt da jeg leste overskriften... ;) Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hvis du har startsperre i hjernen bør du oppsøke lege :) hehe Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hvis du har startsperre i hjernen bør du oppsøke lege :) hehe Hehe ja tenkte over det etterpå jeg å men gadd ikke å redigere det hehe. Men faen da er det startsperre i den hjernen til motoren da. Noen bra chipper å få tak i da? Takk for svar folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 http://home.online.no/~kjet-sk/Viking.htm Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hvilken bensin er det anbefalt å kjøre med ecomax vikingchippen? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ville nok kjørt 99 med turbo.. Sånn uansett egentlig! Mye bedre for å motvirke tenningsbank. Andre innvendinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 99? og hvor finner man den bensinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Shell v-power Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ville nok kjørt 99 med turbo.. Sånn uansett egentlig!Mye bedre for å motvirke tenningsbank. Andre innvendinger? Kommer jo ann på hvor mye du skal lade det da, jeg lader 0,8bar og kjører på 95, aldri hatt antydning til tenningsbank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ok, har en full tank md 95 nå.. vil det da si at dere anbefaler meg å tømme dn og fylle den opp md 98 elr v-power? Er det noen her som har hørt dette fra enten vikingchip eller turboperformance, elr er det bare synsinger? =P Mvh Tor Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tømme den er ikke noe vits i! I allefall når du bor så langt borte, at jeg ikke kan få det du tømmer ut! :D Neida, men kjør opp den tanken du, og fremover så kan du jo se ann økonomien din :) motoren overlever veldig fint på 95! En mulighet er jo å kjøre med det frem til du evt får noe anntydning til tenningsbank.. (da er det kjekt med datasprut med banke-sensor;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg