Gå til innhold

slett!

Ranger emnet


acemaster

Anbefalte innlegg

har noe å informere deg om i tilfelle du ikke vet det..

denne bilen er registrert som en 318I og IKKE en 318IS.

det betyr at hvis det er en IS er den ombygd men ikke godkjent, men dette tviler jeg på siden det står i annonsen at bilen har 120HK.Husker jeg rett har IS'n rundt 150HK mens vanlige 318I har 115..så selgeren har vell bare plusset på 5HK pga sportsfilter/effektpotte ellerno..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe å informere deg om i tilfelle du ikke vet det..

denne bilen er registrert som en 318I og IKKE en 318IS.

det betyr at hvis det er en IS er den ombygd men ikke godkjent, men dette tviler jeg på siden det står i annonsen at bilen har 120HK.Husker jeg rett har IS'n rundt 150HK mens vanlige 318I har 115..så selgeren har vell bare plusset på 5HK pga sportsfilter/effektpotte ellerno..

 

ja, han skrev nok en S for mye der, det er en 318i men vet ikke om det er noe vits å se på den en gang når den bruker olje? hørt meg litt rundt og folk sier masse forskjelig, at motoren ikke er bra og andre greier ^^

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer vell ann på hvor mye olje den bruker..motorene bruker gjerne mere olje når de har gått langt,men 200.000km er ikke nødvendigvis langt..så lenge bilen er behandler fint med jevne oljeskift og med ordentlig olje..kjenner flere som kjører med biler som har gått over 400.000km å de sir gjerne at motoren bruker mye olje:P hvis det ikker er så langt for deg å dra for å se på den så er det bare å dra å se om den generelt ser sliten ut.høre etter ulyder/tikking fra motor,tomgang,svetting fra motor/slanger og på fargen på oljen..

men personlig synes jeg det var litt dyrt for bilen når det bare er en vanlig 318I hvis den ikke er i strøken stand..kan jo prøve å prute litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bilen er ihvertfall ikke verdt 35000! Jeg ga 33000 for min (nov i fjor) Den hadde gått 190000km, hadde sportseter, service hefte og den var eid av en formann i en bmw butikk i tyskland.

 

Det var også 93 mod 318i.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår