LoW RiDeR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 noen som vet hvordan man låser opp bose spiller i audi? Tok strømmen på den, og etter det lyser det bare "safe" i displayet når jeg skrur den på. Har kode til den, men vet ikke hvordan man taster inn. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ingen som vet dette? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 sikker på at du ikke har koblet feil og spilleren låser seg for å unngå kortslutning? sjekk alle ledninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 helt sikker. har ikke rørt ledningene på den. det eneste jeg gjorde var å ta strømmen. Er ikke det en slags tyverisikring? Må da være noen som vet hvordan man får tasta inn den koden. Eller noen som har brukerveiledning til en lignende spiller liggende? Jeg har jo en selv, men alle sidene er blitt til en massiv side etter vannskade, så håpløst å få lest noe i den. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Du må sikkert kontakte din nærmeste audiforhandler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 bruker manaul finner du mest sansynlig på nettet ett sted. evt møller Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 om det er til hjelp for noen smarte bilstereo folk der ute så står det audi delta der man putter inn kassett i spilleren. (ja, lol kassett.) bilen har faktisk også kassett-shifter. den skal bli hyppig brukt! hehe Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 da ville jeg slutta å leite etter løsninger på nett og heller sett etter ny spiller :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har cd skifter også da... orginalt komplett anlegg med forsterker, høyttalere i alle dører, subwoofer, kassett-shifter og cd shifter Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Her er bilde av spilleren når jeg skrur den på om det skulle hjelpe noen. Noen av dere der ute må da ha tatt strømmen til audien deres en eller annen gang og opplevd det samme? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er to knapper du skal trykke inn, så kommer det opp en sak der du taster inn koden for å låse opp spilleren. Plagdes som faen på vår spiller som er helt lik. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er to knapper du skal trykke inn, så kommer det opp en sak der du taster inn koden for å låse opp spilleren. Plagdes som faen på vår spiller som er helt lik. :) Har hørt det ja, men har prøvd og prøvd og prøvd. Håpløst å finne ut hvilke 2 knapper... Du har ikke mulighet til å finne det ut? vært uten lyd i alt for lang tid nå! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Mener det er fm 1/2 og knapp 6 fra venstre på øverste rad. Hvis ikke er det vel am og knapp 6.. Husker ikke helt 100% å får ikke sjekket, da vår bil ikke er hjemme nå og papiret jeg skrev det ned på ligger i bilen. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 du har ikke mulighet til å sjekke når bilen kommer hjem? prøvde å holde litt diverse knapper inne nå, men funka ikke... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ja, skal få det sjekket når bilen kommer. Prøvde du de knappene jeg sa..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg