daho Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Har "null" peiling på g60 motorene, hodet er fylt med golf stash. Så det jeg lurer på er om det er forskjellige innsprut på disse motorene. Hører mye snakk om digifant. Er det bare digifant på g60? Og hvor får man tak i billig turbo chip som ikke er crap? På forhånd takk :) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ingen som har peiling? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 G60 Kjører vel bare Digifant så vidt jeg vet. 16v og VR6 kjører Motronic hvis jeg ikke tar feil. Du sier turbochip? Som til en g60 som er konvertert? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Takk. G60 konvertert ja. Så eip hadde til 1360Kr. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Eip? Aldri hørt om...ække noe særlig frampå dette med chipping. Har en fra Nothelle, det er det eneste jeg vet. Skulle ikke tro at det skulle ha så stor betydning om det skulle være kompressor eller turbo. Egentlig skulle du ha sendt en PM til PoloCLassic, det er han som kan det meste innenfor trimming her på forumet. Det han ikke vet, det er ikke verdt å vite. Prøv ham da vel! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Han skal ha 2500 :P og dobbel pris på dyser. Ikke hørt om eip tuning? http://www.eiptuning.com se på 3'er golfen med 600hk på framhjula :D Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg