CrazyLoff Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hmmz.. Plages med og bestille fra lysdiode.no :/ Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Da var en slik diode bestilt. :P skal gi rapport når den er prøvd :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jau da har jeg fått denne dioden.. Ble ikke mye og skryte av da den var aaalt for lang og likte ikke spredninga så godt.. Men går sikkert greid og bygge den om :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg hijacker denna posten litt også spør jeg; Hva er det som er galt med varmejusteringslys opplegget i 93-modellen til søstra mi? Det var ikke lys, eksen hennes fikk lys der en kort periode så takket det for seg igjen. Hva er galt? Skjønner det er dårlig kontakt noen steder eller sikring eller no men jeg akter ikke å feilsøke på denna sida nyttår, og det plager både henne og meg litt=P Håper noen har ett svar på dette. På forhånd, takk. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jau da har jeg fått denne dioden.. Ble ikke mye og skryte av da den var aaalt for lang og likte ikke spredninga så godt.. Men går sikkert greid og bygge den om :) En diode gir lite lys til sidene, men mye lys fremover, derfor må en gjøre som jeg har vist over.. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Blir mye lodding er det bare å kjøpe nye dioder og sette de på gammle diodene? må vell til noe lodding og tenker jeg.. har sykt lyst å gjøre det samme nå i golfen kose jobb :) koster jo ikke allverden heller Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 En diode gir lite lys til sidene, men mye lys fremover, derfor må en gjøre som jeg har vist over.. Jau men sto på den dioden att det var 180 graders lysspredning.. Får vell ty til din metode :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er det bare å kjøpe nye dioder og sette de på gammle diodene? må vell til noe lodding og tenker jeg.. har sykt lyst å gjøre det samme nå i golfen kose jobb :) koster jo ikke allverden heller Orginalt så sitter det en lyspære i midten, goså bruker den plastikkbestyret til å spre det utover. Jeg brukte plastikkbestyret som holder for diodene mine. Så det er nok litt mer arbeid enn å bare bytte ut de gamle.husk riktig motstand. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg skifta lys i min igår, og herregud så dårlig lys det er! Sprer jo nesten ingenting til sidene jo. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg skifta lys i min igår, og herregud så dårlig lys det er! Sprer jo nesten ingenting til sidene jo. Kjøpte du og slik fra den diodebutikken? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 neinei, jeg skifta bare pære siden den som sto har vært ødelagt så lenge jeg har hatt bilen ihvertfall Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du ser da det lyser der inne hvis du legger godviljen til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Blir mye lodding Jeg har akkurat kjøpt en golf III cab... der virker ikke lyset til varmebryterne i det hele tatt. når jeg først skal fixe det hadde det vært kult me sånn LED, istedenfor bare bytte original pære. jeg kan ikke noe om lodding, åsn kan jeg enklest mulig få noe slikt lys? og hvor? ca pris på noe sånt? hehe Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 kan ikke noen av dere som ikke har lodda, som sier det lyser dårlig, ta et bilde å legge ut. så vi kan se forskjellen;) jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre så hadde vært fint Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg har akkurat kjøpt en golf III cab... der virker ikke lyset til varmebryterne i det hele tatt. når jeg først skal fixe det hadde det vært kult me sånn LED, istedenfor bare bytte original pære. jeg kan ikke noe om lodding, åsn kan jeg enklest mulig få noe slikt lys? og hvor? ca pris på noe sånt? hehe Enkleste er nokk og lære seg og lodde.. Er ikke noe problem det.. Ellers kan du jo høre med noen som kan lodde om de kan fikse slik :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg